GRIP 1 Natuurbrand (inzet compagnie) Fochteloerveen Drentseweg - Veenhuizen 13-03-2015

Auteur Topic: GRIP 1 Natuurbrand (inzet compagnie) Fochteloerveen Drentseweg - Veenhuizen 13-03-2015  (gelezen 29991 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

edwin24

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Zag in de video dat er ook nog gebruik werdt gemaakt van een brandkraan dacht dat verleden tijd was


rolandfotografie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
  • fotograaf in drenhte trekkers trucks hulpveerlenin
    • fotografie
Citaat van: edwin24 link=msg=1337120 date=1426281876
Zag in de video dat er ook nog gebruik werdt gemaakt van een brandkraan dacht dat verleden tijd was


Zag ik ook inderdaad. er stond dacht ik zelfs vanaf 1 januari geen druk meer op maar blijkbaar wel.
drenhte  fotograaf 15 jaar


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: rolandfotografie link=msg=1337122 date=1426282013

Zag ik ook inderdaad. er stond dacht ik zelfs vanaf 1 januari geen druk meer op maar blijkbaar wel.

Als er geen druk meer op staat dan komt er ook geen water meer uit bij de woningen welke aan de waterleidingen gelegen zijn.  ;)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


rolandfotografie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
  • fotograaf in drenhte trekkers trucks hulpveerlenin
    • fotografie
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1337123 date=1426282092
Als er geen druk meer op staat dan komt er ook geen water meer uit bij de woningen welke aan de waterleidingen gelegen zijn.  ;)


Het wordt nog omgebouwd dat er geen druk meer op de brandkranen staan : http://www.wmd.nl/over-wmd/nieuws/archief-nieuwsbrieven/nieuwsbrief-september-2013/wmd-werkt-aan-uw-drinkwater
drenhte  fotograaf 15 jaar


koeze

  • HBT, Chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Citaat van: Sylvester link=msg=1337118 date=1426280238
Ik zag op een foto een Zilveren pick-up met Oranje striping en Amber lichtbalk staat, van welke dienst van deze?

De zilveren pick-up is van een brandweer collega van ons (auto van het garage bedrijf).
Hij heeft met de auto drinken en koffie rond gebracht.


koeze

  • HBT, Chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Citaat van: edwin24 link=msg=1337120 date=1426281876
Zag in de video dat er ook nog gebruik werdt gemaakt van een brandkraan dacht dat verleden tijd was


Dat klopt in drenthe worden de brandkranen niet meer gebruikt. Alleen deze brandweer auto's staan in Friesland. En daar gebruiken we ze nog wel.


edwin24

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Oke duidelijk


sylvester1986

  • Gast
Citaat van: koeze link=msg=1337126 date=1426283053
De zilveren pick-up is van een brandweer collega van ons (auto van het garage bedrijf).
Hij heeft met de auto drinken en koffie rond gebracht.
Bedankt O0


Faber-fotografie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
    • faber-fotografie
De Tankautospuiten van het Natuurbrandbestrijdingspeloton Regio Drenthe zijn niet in actie geweest en hebben maar even op de kazerne in Oosterwolde gestaan, daarna konden zij al snel retour kazerne, als er nog voor een nacontrole wordt gealarmeerd komt er een korps uit de buurt en dus niet het Natuurbrandbestrijdingspeloton Regio Drenthe.


Dokterswacht

  • fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 691
Hier een aantal foto's die ik heb kunnen maken bij deze natuurbrand. Het vuur leek telkens op te laaien, als een stuk uit leek, brandde het even later weer. Moeilijk bereikbaar voor mens en materieel.














Laatste foto is wat tijdens het aanrijden zichtbaar was.