Gesolliciteerd N4 Amsterdam via HTV-P opleiding

Auteur Topic: Gesolliciteerd N4 Amsterdam via HTV-P opleiding  (gelezen 19428 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

KevinK

  • Aspirant hoofdagent Amsterdam 1441
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
  • Assumption is the mother of all fuckups
Gepost op: 23 maart 2015, 21:51:28
Ik heb net officieel gesolliciteerd na 2,5 jaar wachten op een reguliere vacature. 098uo
Nog meer gegadigden die vanuit de HTV-P opleiding die gaan solliciteren aankomende tijd of dit al gedaan hebben? Elders dan vanuit het ROC van Amsterdam..

De selectie, zoals deze nu gepland is, begint in week 15 en zal tot week 33 duren. En dan hoop ik in week 37 te beginnen in het 2e jaar van de politieacademie op N4.


Solliciatie Hoofdagent vanuit HTV-P - Amsterdam


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2015, 22:39:50
Leuk dat je voorrang krijgt met een htv opleiding ! 998765 Veel succes met je sollicitatie , en hopen dat je alles haalt.
Zou dit betekenen dat hierna ook vacatures voor de normale burgers open gaan  098uo?
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2 Gepost op: 23 maart 2015, 22:44:53
Ik zou nergens op rekenen mbt vacatures.

Succes KevinK  O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #3 Gepost op: 23 maart 2015, 23:03:22
Een reguliere vacature? Ik zie nergens vacatures. Ik hoorde afgelopen week nog in het wis dat er pas volgend jaar nieuwe klassen zouden zijn...
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Citroen

  • Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • Better safe than sorry
Reactie #4 Gepost op: 23 maart 2015, 23:29:07
Citaat van: Red link=msg=1338998 date=1427148202
Een reguliere vacature? Ik zie nergens vacatures. Ik hoorde afgelopen week nog in het wis dat er pas volgend jaar nieuwe klassen zouden zijn...

Scholieren die HTVP volgen krijgen de mogelijkheid door te stromen naar de politieacademie en in te stromen in jaar 2 van de opleiding N4.
Die stromen dus niet in via een reguliere vacature maar komen 'tussendoor' in een klas.
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2015, 23:44:37
Oh wacht, ik dacht dat hij solliciteerde op een reguliere vacature. Ik zie nu dat hij dat dus juist niet doet.

Citaat van: Bas94 link=msg=1339002 date=1427149747
Scholieren die HTVP volgen krijgen de mogelijkheid door te stromen naar de politieacademie en in te stromen in jaar 2 van de opleiding N4.
Die stromen dus niet in via een reguliere vacature maar komen 'tussendoor' in een klas.
Ja, dramatisch.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #6 Gepost op: 24 maart 2015, 08:29:10
Dus als ik het goed begrijp krijgen ze ook voorrang op al die mensen die nu nog in de wachtrij (lees portefeuille) staan na een positief doorlopen sollicitatie..?  :o


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #7 Gepost op: 24 maart 2015, 08:32:16
Ja.


DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #8 Gepost op: 24 maart 2015, 11:26:42
Fijn is dat.  :|
Hebben wij dus een dikke de kans niet aan de bak te komen omdat de termijn van de testresultaten verloopt.
Ik dacht dat de wachtlijsten eerst werden leeggetrokken?


guest15549

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 24 maart 2015, 14:20:08
Citaat van: DieKleine link=msg=1339063 date=1427192802
Fijn is dat.  :|
Hebben wij dus een dikke de kans niet aan de bak te komen omdat de termijn van de testresultaten verloopt.
Ik dacht dat de wachtlijsten eerst werden leeggetrokken?

Volgens mij omdat er afspraken zijn tussen de politie en de mbo-scholen die de HTV-P opleiding aanbieden. Toen ik nog in 4 mavo zat heb ik me er ook in verdiept en er werd me verteld over die afspraken.