Gesolliciteerd N4 Amsterdam via HTV-P opleiding

Auteur Topic: Gesolliciteerd N4 Amsterdam via HTV-P opleiding  (gelezen 19387 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

KevinK

  • Aspirant hoofdagent Amsterdam 1441
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
  • Assumption is the mother of all fuckups
Reactie #80 Gepost op: 7 september 2015, 19:14:53
Nee, uniform moet ik aankomende maandag halen.  En de foto's worden morgen gemaakt, dus ik verwacht m'n pas volgende week te hebben.

Over de beëdiging heb ik nog geen informatie ontvangen. Naast een mail dat ik vandaag 08.00 aanwezig moest zijn, heb ik niets meer ontvangen vanuit de eenheid.
Solliciatie Hoofdagent vanuit HTV-P - Amsterdam


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #81 Gepost op: 8 september 2015, 03:09:32
Citaat van: KevinK link=msg=1371008 date=1441646093
Nee, uniform moet ik aankomende maandag halen.  En de foto's worden morgen gemaakt, dus ik verwacht m'n pas volgende week te hebben.

Over de beëdiging heb ik nog geen informatie ontvangen. Naast een mail dat ik vandaag 08.00 aanwezig moest zijn, heb ik niets meer ontvangen vanuit de eenheid.
Moet jij maandag ook in de middag? Ik ook namelijk, tot maandag 0098
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


KevinK

  • Aspirant hoofdagent Amsterdam 1441
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
  • Assumption is the mother of all fuckups
Reactie #82 Gepost op: 8 september 2015, 20:12:57
Nope, 09.30 al. En daarna weer door naar school, wordt geacht dat wij (mijn klas) deze eerste maand zo weinig mogelijk lessen missen.
Solliciatie Hoofdagent vanuit HTV-P - Amsterdam


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #83 Gepost op: 8 september 2015, 21:41:21
Citaat van: KevinK link=msg=1371339 date=1441735977
Nope, 09.30 al. En daarna weer door naar school, wordt geacht dat wij (mijn klas) deze eerste maand zo weinig mogelijk lessen missen.
Helaas! Nouja succes in ieder geval !
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #84 Gepost op: 9 september 2015, 06:36:43
Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie zijn begonnen. Als eerste wil ik jullie heel veel succes wensen in dit prachtige vak en als tweede was ik wel erg benieuwd hoe de eerste week jullie bevallen is tot nu toe ?


KevinK

  • Aspirant hoofdagent Amsterdam 1441
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
  • Assumption is the mother of all fuckups
Reactie #85 Gepost op: 9 september 2015, 07:54:29
Thanks beide!

Tot nu toe bevalt het erg goed Jasir. Gisteren en vandaag alleen maar op de schietbaan, dus over het verdere onderwijs kan ik nog weinig vertellen. Dit zal de aankomende weken wel zo blijven ook, gezien ik in week 41 'echt' begin met de opleiding in tertiel 4.
Solliciatie Hoofdagent vanuit HTV-P - Amsterdam