Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 143119 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #1050 Gepost op: 2 december 2015, 19:47:30
Bij ons is het nog steeds onduidelijk, wanneer die moet komen. Hij is namelijk niet ingeroosterd...
Ik verbaas me niet meer bij de politie. :P
Als je wilt genieten hoe anderen pijn hebben, moet je eigenlijk als laatste gaan. Als je eenmaal gepeppert bent ben je alleen maar met jezelf bezig ;p

Eerst paar minuten met je hoofd boven een spoelbak hangen en daarna lekker rondjes gaan hardlopen zodat je ogen geen pijn doen ;D


Maxdate

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
  • Aspirant politie N4 "eenheid Amsterdam"
Reactie #1051 Gepost op: 2 december 2015, 19:49:29
Citaat van: MaartenQ link=msg=1389199 date=1449081691
Ja daarna nog gewoon de hele middag les gehad tot half 5. Cursus verantwoord aangifte :p

Nee, alleen daarna onder de douche nog. Omdat het ook in je haar zit enzo. In de avond nog een keer gedoucht en toen kwam het bij mij niet meer terug. Bij sommige anderen wel.
Zijn jullie ook al de sjaak geweest?

Nee. Als ik het goed heb 17 december mogen wij. Maar dat jullie erna nog les hebben jo. Vind het eigenlijk wel bizar. Als je er echt niet tegen kan, zit je daar in de klas met je rode kop en dichte oogjes.


jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #1052 Gepost op: 2 december 2015, 19:52:02
Citaat van: MaartenQ link=msg=1389203 date=1449081914
Haha hilarisch. Ze zijn bij ons in de klas geweest om te vragen wat allemaal niet goed was gegaan. Zodat het bij jullie lichting niet fout gaat. In oktober is er maar 1 klas van Midden-Nederland gestart en in februari starten er 2 klassen van Midden-Nederland. Het hele kleding verhaal kwam ook aan bod. Maar zo te horen is het bij jullie ook nog maar de vraag of iedereen het heeft voor de opleiding start.
We gaan het zien en anders reserveer ik alvast een setje van jou. Welke maat heb je  :D  ;)


Maxdate

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
  • Aspirant politie N4 "eenheid Amsterdam"
Reactie #1053 Gepost op: 2 december 2015, 19:54:51
Citaat van: MaartenQ link=msg=1389204 date=1449082050
Als je wilt genieten hoe anderen pijn hebben, moet je eigenlijk als laatste gaan. Als je eenmaal gepeppert bent ben je alleen maar met jezelf bezig ;p

Eerst paar minuten met je hoofd boven een spoelbak hangen en daarna lekker rondjes gaan hardlopen zodat je ogen geen pijn doen ;D

Haha ik hoef hem niet te doen. Ik heb hem al gehad namelijk. Dus ik ga mooi toekijken en filmen >:D >:D >:D


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #1054 Gepost op: 2 december 2015, 19:55:38
Citaat van: Maxdate link=msg=1389207 date=1449082491
Haha ik hoef hem niet te doen. Ik heb hem al gehad namelijk. Dus ik ga mooi toekijken en filmen >:D >:D >:D
>:( >:(
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #1055 Gepost op: 2 december 2015, 19:56:07
We gaan het zien en anders reserveer ik alvast een setje van jou. Welke maat heb je  :D  ;)
Ze gaan het vast wel regelen voor jullie. De trajectbegeleiders vonden dat het niet kon zonder. Het hoort gewoon in het ceremoniële tenue.


Maxdate

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
  • Aspirant politie N4 "eenheid Amsterdam"
Reactie #1056 Gepost op: 2 december 2015, 19:58:23
Citaat van: Wolfs link=msg=1389208 date=1449082538
>:( >:(

Sorry WOLFS, je weet hoe ik ben onderhand..... e050


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #1057 Gepost op: 2 december 2015, 20:00:11
Nee. Als ik het goed heb 17 december mogen wij. Maar dat jullie erna nog les hebben jo. Vind het eigenlijk wel bizar. Als je er echt niet tegen kan, zit je daar in de klas met je rode kop en dichte oogjes.
Als je goed spoelt, met je ogen open. Ben je binnen 5 minuten van de ergste pijn af. Daarna brand je huid nog ongeveer een kwartier na.

Tijdens het douchen kwam de brandende huid terug en dat heb ik denk ik nog een half uurtje gevoeld. Dus je hersteld er redelijk snel van alleen op het moment zelf.zak je even door de grond van de pijn.

1 iemand kreeg last van hyperventilatie omdat ze in paniek raakte en 1 andere ging knock-out voor 10 seconden ofzo.


Maxdate

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
  • Aspirant politie N4 "eenheid Amsterdam"
Reactie #1058 Gepost op: 2 december 2015, 20:02:27
Citaat van: MaartenQ link=msg=1389213 date=1449082811
Als je goed spoelt, met je ogen open. Ben je binnen 5 minuten van de ergste pijn af. Daarna brand je huid nog ongeveer een kwartier na.

Tijdens het douchen kwam de brandende huid terug en dat heb ik denk ik nog een half uurtje gevoeld. Dus je hersteld er redelijk snel van alleen op het moment zelf.zak je even door de grond van de pijn.

1 iemand kreeg last van hyperventilatie omdat ze in paniek raakte en 1 andere ging knock-out voor 10 seconden ofzo.

Ja weet er alles van. Vooral onder de douche. Heb ook verschillende collega's toen der tijd horen gillen haha. Maar knock-out is wel heftig. Kwam dit door de angst of??


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #1059 Gepost op: 2 december 2015, 20:03:40
Citaat van: Maxdate link=msg=1389211 date=1449082703
Sorry WOLFS, je weet hoe ik ben onderhand..... e050
Haha
Citaat van: MaartenQ link=msg=1389213 date=1449082811
Als je goed spoelt, met je ogen open. Ben je binnen 5 minuten van de ergste pijn af. Daarna brand je huid nog ongeveer een kwartier na.

Tijdens het douchen kwam de brandende huid terug en dat heb ik denk ik nog een half uurtje gevoeld. Dus je hersteld er redelijk snel van alleen op het moment zelf.zak je even door de grond van de pijn.

1 iemand kreeg last van hyperventilatie omdat ze in paniek raakte en 1 andere ging knock-out voor 10 seconden ofzo.
Zo.. ik ben reuze benieuwd.. Moesten jullie na de spray nog wat doen?
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.