Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 143140 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #70 Gepost op: 18 mei 2015, 16:12:59
Vandaag in de stromende regen voor de 3e keer test 5 van de conditie app gedaan. Ik denk dat ik klaar voor ben ! Nog een paar cognitieve testen oefenen en hopelijk komt het dan helemaal goed a.s woensdag. e050
Gelukkig hoef ik niet extreem vroeg van huis, 06:30 uur vertrekken naar de politie acedemie in Apeldoorn. (ben wel vroeger gewend)
Hebben mensen nog tips mbt tot wel of niet veel ontbijten voor de sporttest ? Of nog andere tips ;)?

Sjoerd
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Niek

  • NS Veiligheid & Service
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Reactie #71 Gepost op: 18 mei 2015, 16:21:15
1 tot 2 dagen vantevoren is het wel prettig om gezond te eten en met het avondeten pasta te eten.
Dan heb je voor de testdag genoeg energie om tijdens de sportest de volle 300% te kunnen geven.
Maak je niet druk en geniet van de testen. Succes alvast en we horen de uitslag wel!  O0


DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #72 Gepost op: 18 mei 2015, 18:10:21
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1351090 date=1431958379
Vandaag in de stromende regen voor de 3e keer test 5 van de conditie app gedaan. Ik denk dat ik klaar voor ben ! Nog een paar cognitieve testen oefenen en hopelijk komt het dan helemaal goed a.s woensdag. e050
Gelukkig hoef ik niet extreem vroeg van huis, 06:30 uur vertrekken naar de politie acedemie in Apeldoorn. (ben wel vroeger gewend)
Hebben mensen nog tips mbt tot wel of niet veel ontbijten voor de sporttest ? Of nog andere tips ;)?

Sjoerd


Ik zou niet teveel anders doen dan wat je normaal doet qua ontbijt.
Zelf had ik 's morgens eerst de taaltoets en later op de ochtend pas de sporttest.
Ik had vroeg gegeten (moest van verder weg komen) dus ook al weer snel honger.
Een boterhammetje meenemen was voor mij geen overbodige luxe.
Ga in ieder geval niet op een lege maag lopen.
En drink niet teveel voor je de sporttest gaat doen, daar ga je anders last van krijgen.
Voor de rest... knal er voor de volle 100% tegenaan.  098uo
Meer kun je niet doen.
Heel veel succes woensdag!!  O0


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #73 Gepost op: 18 mei 2015, 21:40:17
Citaat van: DieKleine link=msg=1351102 date=1431965421

Ik zou niet teveel anders doen dan wat je normaal doet qua ontbijt.
Zelf had ik 's morgens eerst de taaltoets en later op de ochtend pas de sporttest.
Ik had vroeg gegeten (moest van verder weg komen) dus ook al weer snel honger.
Een boterhammetje meenemen was voor mij geen overbodige luxe.
Ga in ieder geval niet op een lege maag lopen.
En drink niet teveel voor je de sporttest gaat doen, daar ga je anders last van krijgen.
Voor de rest... knal er voor de volle 100% tegenaan.  098uo
Meer kun je niet doen.
Heel veel succes woensdag!!  O0

Thanks allen !
Ik laat woensdag gelijk weten hoe het is gegaan, zie het meeste op tegen de cognitieve test.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


jordie29

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
Reactie #74 Gepost op: 19 mei 2015, 08:32:47
Als jij je voorbereidingen goed hebt doorlopen dan is er niks aan de hand. Laat het over je heen komen en geniet er vooral van :)

Leuk om mee te maken allemaal.

Succes!


DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #75 Gepost op: 19 mei 2015, 16:02:43
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1351136 date=1431978017
Thanks allen !
Ik laat woensdag gelijk weten hoe het is gegaan, zie het meeste op tegen de cognitieve test.


Als je de cognitiviteitstesten hebt geoefend en die gingen goed, dan zou ik me niet te druk maken.
Je ziet het of je ziet het niet.
Het begint makkelijk en het wordt moeilijker naar mate je steeds meer goede antwoorden geeft en andersom.
Gaat het ff niet... geen paniek!
Ik heb er ook toen een paar niet in de tijd af gekregen... ga gewoon door met de volgende.
Het gaat niet om aantal goede antwoorden maar om het bepalen van je niveau.
Maak ook gebruik van je papier en pen!
Met opschrijven zie je vaak al snel de logica.  O0


CM112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
  • Asp. manschap A
Reactie #76 Gepost op: 19 mei 2015, 16:05:25
Inderdaad, als je de vraag even niet snapt gewoon een tabelletje maken en de systematiek opzoeken. Ik had destijds 20/20, zonder te oefenen. Het moet je gewoon liggen denk ik.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #77 Gepost op: 19 mei 2015, 17:43:38
Vandaag selectiedag A gehad. Alles positief afgerond en ben dus door naar selectiedag B die aanstaande vrijdag al zal plaatsvinden!
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #78 Gepost op: 19 mei 2015, 19:23:29
Citaat van: PWB link=msg=1351288 date=1432050218
Vandaag selectiedag A gehad. Alles positief afgerond en ben dus door naar selectiedag B die aanstaande vrijdag al zal plaatsvinden!
Zo dat gaat vlot achter elkaar !, Gefeliciteerd. 98uiye
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #79 Gepost op: 19 mei 2015, 19:24:10
Citaat van: DieKleine link=msg=1351268 date=1432044163

Als je de cognitiviteitstesten hebt geoefend en die gingen goed, dan zou ik me niet te druk maken.
Je ziet het of je ziet het niet.
Het begint makkelijk en het wordt moeilijker naar mate je steeds meer goede antwoorden geeft en andersom.
Gaat het ff niet... geen paniek!
Ik heb er ook toen een paar niet in de tijd af gekregen... ga gewoon door met de volgende.
Het gaat niet om aantal goede antwoorden maar om het bepalen van je niveau.
Maak ook gebruik van je papier en pen!
Met opschrijven zie je vaak al snel de logica.  O0

Ja ben ook benieuwd. Meer dan je best kan je ook niet doen, voor de volle 100% er tegenaan !
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.