Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 143193 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #20 Gepost op: 24 april 2015, 18:59:31
Citaat van: Ruby link=msg=1346051 date=1429888210
Helaas nog niks gehoord.. Als ik wel wordt uitgenodigd dan zal het voor mij wel in Drachten zijn vermoed ik.

Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Amsterdam en Apeldoorn zijn de enige 2 voor de selectie.
Ik woon zelf vlak bij den haag ( dus 40 min van Amsterdam ) en moet toch naar Apeldoorn.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Keltic

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #21 Gepost op: 24 april 2015, 19:02:32
Het is dankzij de vacaturestops iig wel lekker rustig op de PA momenteel 😜
Ben nu aan het einde van het 2e jaar niveau 4 en kan iig aangeven dat het niet aan de beschikbare kluisjes ligt dat er zo weinig mensen binnenstromen momenteel. 😉


Ruby

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #22 Gepost op: 24 april 2015, 19:21:59
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1346071 date=1429894771
Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Amsterdam en Apeldoorn zijn de enige 2 voor de selectie.
Ik woon zelf vlak bij den haag ( dus 40 min van Amsterdam ) en moet toch naar Apeldoorn.

Bewust blauw is wel op de regionale politieacademie. Althans, vorig jaar wel gewoon.
EHBO LOTUS Gesolliciteerd naar Hoofdagent eenheid Noord-Nederland  


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #23 Gepost op: 24 april 2015, 19:55:29
Citaat van: Ruby link=msg=1346078 date=1429896119
Bewust blauw is wel op de regionale politieacademie. Althans, vorig jaar wel gewoon.

Bewust blauw slaan ze in de deze vacature ronde over.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


ralphc

  • Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #24 Gepost op: 1 mei 2015, 12:50:46
Iemand die uit de portefeuille van vorig jaar komt al iets gehoord over medische keuring of antecedentenonderzoek? Als ik wil overstappen zal ik per 01/07 of 01/08, dat moet ik nog even nakijken, mijn contract moeten opzeggen bij mijn huidige werkgever. Zou prettig zijn als voor die tijd alles is afgerond :).


DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #25 Gepost op: 1 mei 2015, 13:59:09
Citaat van: ralphc link=msg=1347210 date=1430477446
Iemand die uit de portefeuille van vorig jaar komt al iets gehoord over medische keuring of antecedentenonderzoek? Als ik wil overstappen zal ik per 01/07 of 01/08, dat moet ik nog even nakijken, mijn contract moeten opzeggen bij mijn huidige werkgever. Zou prettig zijn als voor die tijd alles is afgerond :).


Ik heb nog geen belletje gehad in welke regio ik geplaatst ben.
Gezien W&S het momenteel ontzettend druk heeft zal dit wel ergens volgende week worden.
Dan zal de medische keuring en het BGO voor mij in gang worden gezet.
Je kunt je huidige baan pas opzeggen denk ik als je je handtekening hebt gezet onder het contract bij je arbeidsvoorwaardengesprek.
Lijkt me anders erg riskant...
Wanneer het arbeidsvoorwaardengesprek plaats gaat vinden weet ik ook niet.
Iemand anders uit de portefeuille heeft de medische keuring en het BGO al gehad maar ook hij heeft nog geen arbeidsvoorwaardengesprek gehad.
Gelukkig is het voor mij heel makkelijk om over te stappen maar het lijkt me inderdaad erg lastig om het moment te bepalen om ontslag aan te vragen.
Misschien eens advies inwinnen bij W&S?


bewapi

  • Aspirant Niveau 4 Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
Reactie #26 Gepost op: 1 mei 2015, 17:46:26
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1346071 date=1429894771
Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Amsterdam en Apeldoorn zijn de enige 2 voor de selectie.
Ik woon zelf vlak bij den haag ( dus 40 min van Amsterdam ) en moet toch naar Apeldoorn.

Grappig, ik woon nabij Zwolle en moet naar Amsterdam  :)


Xearox

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #27 Gepost op: 1 mei 2015, 19:20:11
Ik heb gesolliciteerd bij Zeeland - West Brabant! Nog geen mail gehad de afgelopen 2 weken dus ben benieuwd komende week.. Al heb ik ik er alle vertrouwen in, voor de medische keuring vrees ik toch stiekem een klein beetje i.v.m. m'n ogen! Achja, eerst maar eens zover zien te komen! :P


Jesse

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #28 Gepost op: 1 mei 2015, 19:41:37
Citaat van: Xearox link=msg=1347258 date=1430500811
Ik heb gesolliciteerd bij Zeeland - West Brabant! Nog geen mail gehad de afgelopen 2 weken dus ben benieuwd komende week.. Al heb ik ik er alle vertrouwen in, voor de medische keuring vrees ik toch stiekem een klein beetje i.v.m. m'n ogen! Achja, eerst maar eens zover zien te komen! :P

Ik heb -1.25. Dan hoef ik me volgens mij niet druk te maken wat dat betreft? Je kan voor de zekerheid ook een visus test laten doen bij de opticien.


Xearox

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #29 Gepost op: 1 mei 2015, 20:11:31
Allemaal al gedaan! Ik heb zelfs verklaringen van oogartsen, orthoptisten, opticiens enz enz.. om maar te laten zien dat ik aan de eis voldoe. Dit omdat ik PRECIES op de eis zit met 1 oog (0,25 tot 0,30 dus 25 tot 30%.. Overigens +4,50 heb ik haha.. Dus voor mij is het echt erop of eronder wat betreft 1 oog zonder hulpmiddel aangezien de rest (ook wat betreft ogen) allemaal in orde is.