Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 143137 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Xearox

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #40 Gepost op: 2 mei 2015, 18:51:41
Citaat van: PWB link=msg=1347438 date=1430579743
Ik zit momenteel in de selectieprocedure. Vermoedelijk ga ik niet voldoen aan de eis met -5.00

Sorry! Ik verwarde je even met de -3.75 die hierboven ook staat! Maar als je wat knijpt met je ogen haal je het ook niet? Ik sleep het er met +4.50, even de tijd nemen en wat knijpwerk nčt uit.. Misschien dat -5.00 dan ook nog net haalbaar is? Laat inderdaad eens testen bij een opticien of je huisarts..

Nu hoor ik wel van veel mensen veel verschillende soort tests bij de visus, de een is cirkels net n hapje eruit en de andere is getallen of letters. Die laatste, letters, zijn in mijn beleving de makkelijkste aangezien je daar misschien nog wat herkenning uit kunt halen.. Hopen dat 't letters worden dus haha!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #41 Gepost op: 2 mei 2015, 19:01:21
Visus staat niet noodzakelijk in verband met de sterkte.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


jordie29

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
Reactie #42 Gepost op: 2 mei 2015, 20:02:04
Ik ben ook uit de portefeuille voor oost Nederland. Heb nog niks gehoord, word tijd dat dat in gang word gezet want ook ik heb een opzegtermijn bij mijn huidige werkgever.

Je zal toch denken dat ze die mensen er eerst door rammen die al ruim voor lopen op de huidige aanmelders, zodat als daar uitvallers bijzitten ze kunnen putten uit de huidige aanmelders.

Heb W&S al een paar keer aan de telefoon gehad maar ze laten niks los over termijnen.. Heel jammer. Duurt erg lang allemaal..


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #43 Gepost op: 3 mei 2015, 05:16:56
Citaat van: jordie29 link=msg=1347478 date=1430589724
Ik ben ook uit de portefeuille voor oost Nederland. Heb nog niks gehoord, word tijd dat dat in gang word gezet want ook ik heb een opzegtermijn bij mijn huidige werkgever.

Je zal toch denken dat ze die mensen er eerst door rammen die al ruim voor lopen op de huidige aanmelders, zodat als daar uitvallers bijzitten ze kunnen putten uit de huidige aanmelders.

Heb W&S al een paar keer aan de telefoon gehad maar ze laten niks los over termijnen.. Heel jammer. Duurt erg lang allemaal..

Haha, aan die opzeg termijn hebben ze maling bij de politie. Toen ik erbij kwam, had 1 op vrijdag zijn definitieve aanstelling gekregen en op maandag moest hij beginnen.

Nog iets moois! Een vriend van mij had gesolliciteerd en werd laatst benaderd of hij evt. naar andere regio zou willen en dat hij nog gebeld wordt over de medische keuring, maar gister kreeg hij een brief dat hij heeft gekozen om de opleiding te beeindigen! Totaal uit het niets.
Hopelijk kunnen/willen ze dat nog recht trekken.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #44 Gepost op: 3 mei 2015, 09:51:02
Als je in oktober pas gaat beginnen kun je nog wel even wachten voor je bericht krijg met data. Als je zekerheid hebt dat je kunt beginnen zou ik maar gewoon rustig wachten en me er niet te druk om maken. Als je dat hier al om gaat doen ga je een schoolperiode tegemoet met een hoop ergenissen.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


jordie29

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
Reactie #45 Gepost op: 3 mei 2015, 14:12:17
Bedankt voor de reacties. Van mijzelf ben ik redelijk geduldig. En ben na 13 jaar defensie ook heel wat gewend, een loggere en lomper systeem dan defensie met zoveel bureaucratie lijkt mij een prima achtergrond om dit aan te gaan.

Maar bij mijn huidige werkgever zou ik toch een keer een rekest moeten indienen, en dat rekest gaat door al die bureaucratie er zeker een week of 8 overdoen voordat ik hem getekend terug heb. Dus als ik niet op tijd weet hoe de vlag erbij hangt heb ik toch een redelijke uitdaging.


Jesse

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #46 Gepost op: 3 mei 2015, 14:25:38
Citaat van: jordie29 link=msg=1347658 date=1430655137
Bedankt voor de reacties. Van mijzelf ben ik redelijk geduldig. En ben na 13 jaar defensie ook heel wat gewend, een loggere en lomper systeem dan defensie met zoveel bureaucratie lijkt mij een prima achtergrond om dit aan te gaan.

Maar bij mijn huidige werkgever zou ik toch een keer een rekest moeten indienen, en dat rekest gaat door al die bureaucratie er zeker een week of 8 overdoen voordat ik hem getekend terug heb. Dus als ik niet op tijd weet hoe de vlag erbij hangt heb ik toch een redelijke uitdaging.

Dan moet alles binnen 3 maanden rondzijn? Dat gaat niet lukken ben ik bang voor.


jordie29

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
Reactie #47 Gepost op: 3 mei 2015, 16:28:32
Haha! Nee, als ik dat zo lees niet nee. Hoe doet de rest dat dan met een baan? Want ik neem aan dat iedereen op een punt komt dat je definitief moet weten of je in oktober kan starten. De start is in oktober en het is nu mei. Dus we hebben nog 5 maanden, dat is redelijk lang. Maar mag toch hopen dat ze die mensen die uit de portefeuille komen zo gaan oproepen voor de medische keuring?! En dan gaat het snel lijkt mij.


Waus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #48 Gepost op: 3 mei 2015, 16:53:36
Citaat van: jordie29 link=msg=1347692 date=1430663312
Haha! Nee, als ik dat zo lees niet nee. Hoe doet de rest dat dan met een baan? Want ik neem aan dat iedereen op een punt komt dat je definitief moet weten of je in oktober kan starten. De start is in oktober en het is nu mei. Dus we hebben nog 5 maanden, dat is redelijk lang. Maar mag toch hopen dat ze die mensen die uit de portefeuille komen zo gaan oproepen voor de medische keuring?! En dan gaat het snel lijkt mij.

Medice keuring krijg je meteen uitslag van en achtergrondonderzoek kan bij spoed ook snel... Binnen een maand kunnen ze het rond hebben.


Jesse

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #49 Gepost op: 3 mei 2015, 16:56:37
Citaat van: jordie29 link=msg=1347692 date=1430663312
Haha! Nee, als ik dat zo lees niet nee. Hoe doet de rest dat dan met een baan? Want ik neem aan dat iedereen op een punt komt dat je definitief moet weten of je in oktober kan starten. De start is in oktober en het is nu mei. Dus we hebben nog 5 maanden, dat is redelijk lang. Maar mag toch hopen dat ze die mensen die uit de portefeuille komen zo gaan oproepen voor de medische keuring?! En dan gaat het snel lijkt mij.

Ik heb ook een opzegtermijn van een maand en ben heel spetember op vakantie😃