Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?

Auteur Topic: Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?  (gelezen 70005 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Cor B.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie MAI:

"Omdat jij je aangemeld hebt als rode kruiser zijn wij verplicht toestemming te vragen aan de afdeling. Als de toestemming niet komt, neem ik weer contact op met de vrijwilliger.

Natuurlijk kun je ook MAI vrijwilliger worden, maar het leek ons niet correct om op voorhand daar al mee te komen."

Omdat ik alles naar waarheid heb ik ingevuld, ik ben toch OOK vrijwilliger bij NRK, is het kennelijk nodig om het NRK te vragen.
Als ik dat niet had ingevuld was dat dus niet gebeurd.

Maar goed, ik blijf hoop houden.
Instructeur (K)EHBO, (P)BLS, AED, Wandelletsel, Ongevallen, gecertificeerd door OK en ERC/NRR.


phate

  • EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
We gaan er gewoon voor, en anders heb ik alweer pech kan ik weer niet naar lowlands
treat the patient, not the number


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Ik heb deze week de bevestiging gehad van m,n werkgever dat ik dit jaar weer op Lowlands wordt verwacht.En ik mag me Donderdagmiddag al melden om 17:00uur.Dus dat worden 4 nachtdiensten dit jaar 8)

Overigens zag ik vanochtend op teletekst,dat de voorverkoop van de kaarten als een speer ging.En dat er nog maar 5000 kaarten zijn,dus het kon wel eens ontzettend druk worden. :o 8)


Cor B.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Peter71 weet al dat 'ie naar Lowlands gaat.

Peter71, kun jij ons vertelen, waarom jij al bericht hebt?
(Of is MAI  jouw werkgever?)
Want ik heb niets meer gehoord, terwijl er op de site van MAI
nog steeds EHBOers worden gevraagd voor dit evenement.
Vast bedankt.
Instructeur (K)EHBO, (P)BLS, AED, Wandelletsel, Ongevallen, gecertificeerd door OK en ERC/NRR.


Casbuur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 88
Peter71 weet al dat 'ie naar Lowlands gaat.

Peter71, kun jij ons vertelen, waarom jij al bericht hebt?
(Of is MAI  jouw werkgever?)
Want ik heb niets meer gehoord, terwijl er op de site van MAI
nog steeds EHBOers worden gevraagd voor dit evenement.
Vast bedankt.

Precies.
Hoe weet jij dat je wel mag werken terwijl de rest van lowlands hulpverlenend nederland dat waarschijnlijk nog niet weet. Ik wil ook graag horen of ik meemag.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Als je terugleest zie je dat Peter van de brandbeveiliging is. Heeft dus weinig met MAI te maken ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Als je terugleest zie je dat Peter van de brandbeveiliging is. Heeft dus weinig met MAI te maken ;)
Klopt inderdaad  ;)
Wij doen daar de brandbeveiliging,en wij hebben de zaken al kant en klaar voor de komende editie van Lowlands.
Ik kom daar wel regelmatig forumleden tegen.Zoals Abeens en Lotus Bianca ;D


phate

  • EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
helaas zit voor mij lowlands er dit jaar weer niet in. Vorige week te horen gekregen dat mijn RK afdeling geen toestemming geeft voor mijn deelname. Het word dus voor mij nog maar weer een jaartje afwachten.

Op persoonlijke titel wil ik liever niet gaan omdat ik weet dat ik dan mijn coördinator voor de schenen schop. dat doe ik liever niet.
treat the patient, not the number


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Wat ik me afvraag,

Waarom geven (sommige) afdelingen geen toestemming voor het draaien van diensten op bijv. Lowlands.
Mogen jullie dan ook niet naar bijv. de Nijmeegse 4-daagse..?

Hier is het geen probleem als je eens elders een dienst wil draaien.
Zolang het maar doorgegeven wordt,
en er geen problemen ontstaan met e.v.t. diensten binnen de afd. zelf op die data.
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


phate

  • EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Wij mogen niet naar lowlands ivm de beeindigde samenwerking met de MAI. Naar de nijmeegse 4daagse had ik wel gemogen (maar kon niet ivm school).
treat the patient, not the number