Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?

Auteur Topic: Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?  (gelezen 69583 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Ik wil proberen om er volgend jaar ook weer bij te zijn. Ik kon alleen niet vrij nemen van me werk omdat ik al een week vrij heb genomen voor het DTM op zandvoort.

Waarom moesten alle leuke dingen nu binnen 2 weken vallen, DTM, Sail en Lowlands.  :-\

Wie weet loop ik er over een jaar ook wel rond :)

Ik hoop je dan daar tegen het lijf te lopen als hulpverlener  ;)


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Ik heb deze maar uit de kast getrokken  omdat het er volgend weekend weer aan komt.
Wie gaat er naar Lowlands???
Ik heb me vandaag helaas af moeten melden :'( .
Maar ik moet nu even aan mezelf/onszelf denken.
Arend gaat wel en van peter71 weet ik ook dat ie er zal zijn.
Wie nog?????
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


DanielB

  • Gast
Ik heb mij in eerste instantie wel willen opgeven, maar door persoonlijke omstandigheden is het toch wat beter om als festivalganger te gaan. Genoeg in ieder geval in persoonlijke sferen om ffies meer tijd voor mijzelf en de leuke dingen te nemen, dan alleen maar werk, vrijwilligerswerk en dingen waarmee ik binnen mijn privé mee bezig ben.

Ik zal in ieder geval wel de nodige bekende (NRK-)mensen zien, dus het komt allemaal wel goed :)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Ik heb deze maar uit de kast getrokken  omdat het er volgend weekend weer aan komt.
Wie gaat er naar Lowlands???
Ik heb me vandaag helaas af moeten melden :'( .
Maar ik moet nu even aan mezelf/onszelf denken.
Arend gaat wel en van peter71 weet ik ook dat ie er zal zijn.
Wie nog?????
Zo,ik ben net terug van vakantie.En vlak voor de vakantie lag bij mij de bevestigingsbrief van m,n baas op de mat dat ik weer op Lowlands zal zijn.En ik mag weer de nachtdienst in dit jaar  8)
Jammer dat je er niet bij bent dit jaar Bianca,maar volgend grote festival beter?? Och,en Arend zal ik vast wel weer tegen het lijf lopen  ;D ;D


B.A.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
  • EHV, Rode kruis afd. Nunpeet, GNK Noord-Oost Gld
Ik ben er voor het eerst dit jaar. Kreeg in 1ste instantie alleen een dagdienst, maar werd vorige week gebeld of ik er een nachtdienst bij wou doen ,ivm ziekte cq afmelding(en), heb nu een dag en een nachtdienst O0.


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Ik wilde wel graag gaan maar mag niet... ze hebben me niet nodig :'(
Jammer jammer jammer

Golly
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Zo,ik ben net terug van vakantie.En vlak voor de vakantie lag bij mij de bevestigingsbrief van m,n baas op de mat dat ik weer op Lowlands zal zijn.En ik mag weer de nachtdienst in dit jaar  8)
Jammer dat je er niet bij bent dit jaar Bianca,maar volgend grote festival beter?? Och,en Arend zal ik vast wel weer tegen het lijf lopen  ;D ;D

Tja ik vrees ook voor je dat je arend wel tegen zal komen hahaha veel plezier.

Ik ben er voor het eerst dit jaar. Kreeg in 1ste instantie alleen een dagdienst, maar werd vorige week gebeld of ik er een nachtdienst bij wou doen ,ivm ziekte cq afmelding(en), heb nu een dag en een nachtdienst O0.

Heel veel plezier op je eerste lowlands hulpverlening enne de nachten zijn het mooiste hoor :)


Ik wilde wel graag gaan maar mag niet... ze hebben me niet nodig :'(
Jammer jammer jammer

Golly

Er waren 110 mensen nodig voor de hulpverlening en er zijn meer dan 250 aanmeldingen dan moeten er keuzes gemaakt worden.
 ;)

Bianca


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
even een vraagje, stel dat ik volgend jaar misschien wel als eerstehulpverlener naar Lowlands wil, waar kan ik me dan opgeven???

mzzl, d'n Druif
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


DanielB

  • Gast
even een vraagje, stel dat ik volgend jaar misschien wel als eerstehulpverlener naar Lowlands wil, waar kan ik me dan opgeven???

mzzl, d'n Druif

Komt als het goed is weer op Rodekruis.nl te staan, ik kreeg het zelf per mail van mijn coördinator.


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Ik kijk daar zo weinig op... misschien kan iemand me tegen die tijd even tippen???
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....