Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?

Auteur Topic: Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?  (gelezen 69699 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rood123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 142
Deze jongen gaat alweer voor de 16de keer.


phate

  • EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Ik kreeg net een brief van de MAI dat vanwege interne problemen tussen het rode kruis afd evenementen en de MAI deze samenwerking is stopgezet.(ik had me per ongeluk al opgegeven via de MAI en daarna via het rode kruis wat voor mij de officiele weg geweest zou zijn). Iedereen die via het landelijk bureau heeft opgegeven kunnen ze via de MAI helaas niet bereiken omdat ze deze gegevens niet hebben bij de MAI  Heeft iemand meer informatie??

Groetjes,
Phate
treat the patient, not the number


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Ik kreeg net eveneens te horen dat vanwege 'iets' op landelijk niveau, de samenwerking (tijdelijk hoop ik) met MAI is gestaakt. Hopelijk is het een storm in een glas water, ik heb altijd fijn met MAI samengewerkt....

gr. Michel


phate

  • EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Ik heb net even contact gehad met de MAI, iedereen van het rode kruis die zich via de MAI hebben opgegeven hebben ze benaderd en worden nu via de afdeling uitgenodigd. De afdeling moet nu dus accoord gaan met je inzet. Alle aanmeldingen via het landelijk bureau zijn niet doorgegeven aan de MAI en worden dus (vooralsnog) niet ingezet. Ik hoop dat het landelijk bureau hier snel de mensen over informeert.
treat the patient, not the number


Rood123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 142
Ik heb net ook contact gehad en ik werd verwezen naar de website van mai. http://www.mai.nl.
Hier staan alle inzetten waar ze eerste hulpverleners kunnen gebruiken. je kunt je hier inschrijven voor die evenementen.
Als je van je afdelingscoordinator toestemming hebt kun je gewoon meedraaien en ook kun je je inschrijven als eerste hulpverlener bij MAI zelf.

Er wer mij verteld dat we vooral niet in de stress moesten schieten en we gewoon de leuke dingen mee konden draaien.


Casbuur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 88
Hopelijk gaat mijn afdeling (afdeling Dordrecht) hiermee akkoord. Ze zijn namelijk niet zo op diensten buiten Dordrecht. Dordrecht is trouwens een hele rare afdeling, maar dat ter zijde. Ieder geval geeft mijn T3 coördinator wel toestemming. Gelukkig maar, met zo'n heilig evenement.


Cor B.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Ook ik heb een brief van MAI ontvangen, omdat ik mij, uit onwetendheid, rechtstreeks via MAI had opgegeven.
Ik heb MAI als reactie op de brief aangegeven, dat ik weliswaar vrijwilliger, maar nog net geen bezit van NRK ben.
Ik wens niet door NRK beperkt te worden in mijn mogelijkheden om als hulpverlener op te treden.

In de bijlage staat de brief die ik van MAI heb ontvangen.
Instructeur (K)EHBO, (P)BLS, AED, Wandelletsel, Ongevallen, gecertificeerd door OK en ERC/NRR.


phate

  • EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Heeft iemand eigenlijk al wat gehoord vanuit het landelijk bureau??
treat the patient, not the number


Rood123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 142
Ik heb nog niks gehoord maar ik denk ook niet dat ze zo snel zullen reageren aangezien het weekend is.


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Ik hoop inderdaad ook dat mijn afdeling toestemming gaat geven voor mijn inzet bij Lowlands...

Ook hier zijn ze er niet zo happig op...

Maar inderdaad ik ben geen bezit van het NRK, maar vind t werk toch wel leuk en dan is de MAI wel erg ver weg om t NRK ervoor op te geven...

We zullen zien wat t NRK gaat zeggen m.b.t. deze kwestie, misschien op intranet wat??
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis