Korpsgesprek

Auteur Topic: Korpsgesprek  (gelezen 9253 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Cinnepin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #20 Gepost op: 30 april 2015, 10:51:52
Ik had 39 punten waar minuten 34 bij is vereist.

Ik heb net even contact gehad met de W&S van de nationale politie. Zij vertelden me dat een positief rapport 2 jaar geldig is. Wat houd dat in voor mij? Dat ik nu een jaar moet wachten om weer opnieuw te solliciteren, maar ik alle selectiedagen niet opnieuw hoef te doen. Ook niet als ik nu voor de functie hoofdagent wil solliciteren. Nou gelukkig, nog een beetje goed nieuws.

 098uo


Cinnepin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #21 Gepost op: 30 april 2015, 10:58:07
Citaat van: Cinnepin link=msg=1346971 date=1430383912
Ik had 39 punten waar minuten 34 bij is vereist.

Ik heb net even contact gehad met de W&S van de nationale politie. Zij vertelden me dat een positief rapport 2 jaar geldig is. Wat houd dat in voor mij? Dat ik nu een jaar moet wachten om weer opnieuw te solliciteren, maar ik alle selectiedagen niet opnieuw hoef te doen. Ook niet als ik nu voor de functie hoofdagent wil solliciteren. Nou gelukkig, nog een beetje goed nieuws.

 098uo

Woops, minimaal# bedoel ik  e050


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #22 Gepost op: 30 april 2015, 11:22:34
Citaat van: Cinnepin link=msg=1346971 date=1430383912
Ik had 39 punten waar minuten 34 bij is vereist.

Ik heb net even contact gehad met de W&S van de nationale politie. Zij vertelden me dat een positief rapport 2 jaar geldig is. Wat houd dat in voor mij? Dat ik nu een jaar moet wachten om weer opnieuw te solliciteren, maar ik alle selectiedagen niet opnieuw hoef te doen. Ook niet als ik nu voor de functie hoofdagent wil solliciteren. Nou gelukkig, nog een beetje goed nieuws.

 098uo

Dit kan ik beamen. Ik ben namelijk vorig jaar afgewezen bij mijn eindgesprek voor niveau 5. Ik werd toen te jong bevonden voor 5, maar goed genoeg voor 4. Destijds waren geen vacatures voor 4 dus daar hield het voor mij op.

Na contact te hebben gehad met W&S, ben ik nu weer in the running voor niveau 4 bij de eenheid Amsterdam. Ik heb alleen de taaltoets moeten doen en kan voor de rest verder met mijn oude rapport naar het eindgesprek!
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


Cinnepin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #23 Gepost op: 30 april 2015, 11:34:45
Citaat van: Wolfs link=msg=1346976 date=1430385754
Dit kan ik beamen. Ik ben namelijk vorig jaar afgewezen bij mijn eindgesprek voor niveau 5. Ik werd toen te jong bevonden voor 5, maar goed genoeg voor 4. Destijds waren geen vacatures voor 4 dus daar hield het voor mij op.

Na contact te hebben gehad met W&S, ben ik nu weer in the running voor niveau 4 bij de eenheid Amsterdam. Ik heb alleen de taaltoets moeten doen en kan voor de rest verder met mijn oude rapport naar het eindgesprek!

Ah helemaal top! Ik had al verwacht dat ik de taaltoets wel moet maken maar het zijn de cijferreeksen waar ik problemen mee heb dus dat scheelt voor mij al een hoop.  0098 Nou, dan heb ik een jaar de tijd om aan mezelf te werken.


DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #24 Gepost op: 30 april 2015, 18:23:06
Citaat van: Cinnepin link=msg=1346971 date=1430383912
Ik had 39 punten waar minuten 34 bij is vereist.

Ik heb net even contact gehad met de W&S van de nationale politie. Zij vertelden me dat een positief rapport 2 jaar geldig is. Wat houd dat in voor mij? Dat ik nu een jaar moet wachten om weer opnieuw te solliciteren, maar ik alle selectiedagen niet opnieuw hoef te doen. Ook niet als ik nu voor de functie hoofdagent wil solliciteren. Nou gelukkig, nog een beetje goed nieuws.

 098uo

Kijk.
Dat is goed nieuws!  O0
Ik dacht echt dat alles opnieuw moest dan.
Gelukkig dus niet.


Cinnepin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #25 Gepost op: 1 mei 2015, 09:39:00
Nouja een voordeel heb ik gelukkig wel.  
Ik wil zo graag bij de politie werken en heb erg lang gewacht op een vacature en na al die selectiedagen heb ik er alleen maar een goed gevoel aan over gehouden maar helaas...  :(  Ik begin het nu wel te beseffen dat het voor mij einde oefening is voor dit jaar. Goh wat baal ik zeg! Op een gegeven moment wil je ook 'vooruit' zal ik maar even zeggen.

 :(


Iemand misschien nog tips voor mij? Dan kan ik eens goed aan mezelf werken dit jaar ..  >:D


Camilio

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Reactie #26 Gepost op: 1 mei 2015, 10:04:05
Citaat van: Cinnepin link=msg=1347177 date=1430465940
Nouja een voordeel heb ik gelukkig wel.  
Ik wil zo graag bij de politie werken en heb erg lang gewacht op een vacature en na al die selectiedagen heb ik er alleen maar een goed gevoel aan over gehouden maar helaas...  :(  Ik begin het nu wel te beseffen dat het voor mij einde oefening is voor dit jaar. Goh wat baal ik zeg! Op een gegeven moment wil je ook 'vooruit' zal ik maar even zeggen.

 :(


Iemand misschien nog tips voor mij? Dan kan ik eens goed aan mezelf werken dit jaar ..  >:D

Ik denk dat je naar aanleiding van de opmerkingen tijdens het korpsgesprek hebt gekregen moet kijken waar je aan wil werken. Ik noem maar wat: Stel ze vonden dat je te weinig overwicht toonde, ga dan kijken of je niet in een commissie kunt van je sport- hobbyvereniging. Zorg dan dat je in die commissie taken krijgt etc. en evt zelfs voorzitter van die commissie.