Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 658437 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Zijn de problemen met de FedSig/VAMA lichtbalk al opgelost?

Hé, we zijn wel bij politie Nederland hè. Wat dacht je?


flowcop

  • Gen. GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Vannacht gebruik gemaakt van de linkse en rechtse takedown lichten van de Mercedes maar wat een droevige lichtbundel komt daar vanaf zeg.  Je hebt hooguit 2/3 meter wat beter zicht maar dan houdt het ook op. Dan kun je beter met een led maglite allebei een kant op schijnen.
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Vannacht gebruik gemaakt van de linkse en rechtse takedown lichten van de Mercedes maar wat een droevige lichtbundel komt daar vanaf zeg.  Je hebt hooguit 2/3 meter wat beter zicht maar dan houdt het ook op. Dan kun je beter met een led maglite allebei een kant op schijnen.
De alley lights neem ik aan? Zitten er wel takedowns eigenlijk in de balk?


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
De alley lights neem ik aan? Zitten er wel takedowns eigenlijk in de balk?

Jazeker. Naast de stoptransparant.

De opbrengst van de alleylights is inderdaad niet best. Zou het komen doordat het glas daar niet helder genoeg is?


flowcop

  • Gen. GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
De alley lights neem ik aan? Zitten er wel takedowns eigenlijk in de balk?

Ja alley lights! Kwam er niet op...
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Aardig wat ‘minpuntjes’ verzameld inmiddels. Jammer dat dit de Touran vervangen heeft... leek bijna alsof die voor het politiewerk gebouwd was..
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Vannacht gebruik gemaakt van de linkse en rechtse takedown lichten van de Mercedes maar wat een droevige lichtbundel komt daar vanaf zeg.  Je hebt hooguit 2/3 meter wat beter zicht maar dan houdt het ook op. Dan kun je beter met een led maglite allebei een kant op schijnen.

Verdorie! Ik hield me in omdat ik mezelf te kritisch vond. Maar wat een waardeloze rotzooi zijn die alleylights zeg!! Je ziet een klein lichtbundeltje, maar die bunden is helemaal niet geconcentreerd en heeft 0.0 effect.  Sterker nog, je kunt er niet eens de huisnummers mee lezen.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Aardig wat ‘minpuntjes’ verzameld inmiddels. Jammer dat dit de Touran vervangen heeft... leek bijna alsof die voor het politiewerk gebouwd was..

Ik hoorde vandaag de eerste collega's die de B klasse uit de noodhulp hebben gehaald en een Touran met 250.000km preferen boven de B....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Ik hoorde vandaag de eerste collega's die de B klasse uit de noodhulp hebben gehaald en een Touran met 250.000km preferen boven de B....
dat gebeurd op mijn team ook.
Hij is er niet ‘uit gehaald’ maar veel collega’s laten hem staan voor een Touran.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Ik heb ook al geluiden gehoord dat men de Vito wil gaan gebruiken als Noodhulpauto.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.