Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 664707 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
N.a.v. een vraag over de omstickering van de Audi's, hier ook maar even een vraag: iemand enig idee of er op dit moment nog B-klasses met de oude striping rondrijden? Bij de eenheid Rotterdam zie ik ze niet meer, maar bij de Landelijke Eenheid wellicht?
greetz,  Enrique


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,323
Hier in ZWB nog maar genoeg...


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,323
En om je waarschijnlijk volgende vraag maar even voor te zijn: dat geldt ook voor de Vito's.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
greetz,  Enrique


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Volgens mij is het grootste deel in Nederland omgestickerd wat B-Klasses betreft. Volgens mij zijn er in eenheid Den Haag en Oost-Brabant nog geen voertuigen omgestickerd. Omgestickerde Vito's ben ik nog niet tegen gekomen.


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Vandaag op Instagram het eerste plaatje van de nieuwe B klasse in streepjespak gespot. Moest eerst 2 x kijken maar het was echt een nieuwe.

Ziet er prima uit maar niet heel bijzonder. Zelfde dakset en wieldoppen enz.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Van ons team zijn de afgelopen weken allemaal omgestickerd (5 stuks), alleen de Volkswagens hebben allemaal nog de oude striping.
De nieuwe B klasse is aan de buitenzijde weinig vernieuwend, vooral het interieur en plaatsing van apparatuur wijkt nogal af.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


vdH

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Vandaag op Instagram het eerste plaatje van de nieuwe B klasse in streepjespak gespot. Moest eerst 2 x kijken maar het was echt een nieuwe.

Ziet er prima uit maar niet heel bijzonder. Zelfde dakset en wieldoppen enz.

Link? ;)


robbin050

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Dit is een foto van de Facebook pagina
   Van  bergingsbedrijf  vreugdenhil  nieuwe b klasse  staat op lichtmetalen velgen  :)


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Ziet er prima uit maar niet heel bijzonder. Zelfde dakset en wieldoppen enz.

Jammer. Had gehoopt op de dakset die ook op de elektrische testvoertuigen zitten.