Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 661178 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Link? ;)

De lichtmetalen velgen gaan er af voor ze de weg op gaan. Bij de oude ook zo. Standaard leveren ze die met lichtmetaal.

Link insta:

https://www.instagram.com/p/B_julUmhOh-/?igshid=zv5uhjqxivvn


robbin050

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Jammer dat de lichtmetalen velgen eronder weg worden gehaald ook een Andre sirene zo te zien ja


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,306
Denk dat lichtmetaal te kwetsbaar is voor het werk dat met die auto's wordt gedaan...


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Van ons team zijn de afgelopen weken allemaal omgestickerd (5 stuks), alleen de Volkswagens hebben allemaal nog de oude striping.
De nieuwe B klasse is aan de buitenzijde weinig vernieuwend, vooral het interieur en plaatsing van apparatuur wijkt nogal af.

Is er een foto van het interieur evt?


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Is er een foto van het interieur evt?

Al wel gezien. 2 schermen waarvan 1 op de plek waar in de oude de mob en ogs bediening zit. De bediening ogs heeft nu wel kleurtjes zoals bij Modiforce en zit thv de ventilatieroosters in het midden van het dashboard.


tdmjohnny

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 60
Jammer dat de lichtmetalen velgen eronder weg worden gehaald ook een Andre sirene zo te zien ja
Zo te zien dezelfde als die op de audi"s met dat blikken geluid  0098


flowcop

  • Gen. GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Als ik goed kijk is de stoptransparant binnenin de lichtbak aangepast ipv de donkere folie op de behuizing.

Ik heb al foto's voorbij zien komen van de binnenzijde via de Facebook groep van politie collega's, ik zal kijken of ik wat kan posten hier.
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant


flowcop

  • Gen. GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167


Foto van Facebook welke door een collega (onbekend wie) is gemaakt.
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Is er een foto van het interieur evt?

Wij hebben alleen nog de 'oude' B klasses, ik verwacht komende weken de eerste 'nieuwe'  B-klasse op ons team.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Wij hebben alleen nog de 'oude' B klasses, ik verwacht komende weken de eerste 'nieuwe'  B-klasse op ons team.

Zo dat schiet lekker op dan. Wij rijden nog steeds in Tourans van het laatste type, waarvan 1 met over de 270.000 km...


Over die foto; dat 2e scherm is wel erg onhandig geplaatst. Beter kunnen wisselen met de bediening OGS en de mob.