Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 661054 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Dan zou ik toch eens bij je wagenparkbeheerder vragen waarom de Tourans nog niet vervangen zijn. Die horen er bij 200.000 km uit te gaan...


Ik heb heel weinig ervaring met rijden in de B-klasse omdat wij meestal andere voertuigen gebruiken, maar ik vind het juist fijn dat de aansturing van de OGS binnen het zicht van de bestuurder geplaatst is. Die zat eerst zo onhandig laag dat zij niet intuïtief te bedienen was.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Dan zou ik toch eens bij je wagenparkbeheerder vragen waarom de Tourans nog niet vervangen zijn. Die horen er bij 200.000 km uit te gaan...


Ik heb heel weinig ervaring met rijden in de B-klasse omdat wij meestal andere voertuigen gebruiken, maar ik vind het juist fijn dat de aansturing van de OGS binnen het zicht van de bestuurder geplaatst is. Die zat eerst zo onhandig laag dat zij niet intuïtief te bedienen was.
maar even in een ooghoek meelezen op het scherm gaat nu eigenlijk niet tijdens het rijden.
Ook voor solo surveillance erg onhandig geplaatst dat onderste scherm.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
En ik hoop dat ze dan de felheid van dat bedieningspaneel flink hebben teruggeschroefd. Onderin is het soms al erg verblindend, ook in de 'nacht'-stand!


flowcop

  • Gen. GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167