Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 666913 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Er is een aantal weken geleden een presentatie geweest van de het nieuwe model Touran in politie uitvoering, met inbouw en alles erop en er aan.
De nieuwe auto is er klaar voor en de radio komt zelfs terug, mocht het zover komen.
Waar is dit geweest? En zijn er fotos?


koenb

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 643
  • Surveillant Vrijpol
Citaat van: CopVR3 link=msg=1397409 date=1452030261

Wat gaat er dan precies stuk?

Iets van de hardware, software nooit problemen mee gehad. Wat er precies stuk is zou ik niet weten.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,332
Citaat van: braboz link=msg=1397426 date=1452033224
dan weet jij meer dan ik haha, weet je ook waarom die daar vast staat?
Vervanger van de Mitshubishi Outlander die daar tot voor kort  gestationeerd was.


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Citaat van: André Welten link=msg=1397625 date=1452090616
Vervanger van de Mitshubishi Outlander die daar tot voor kort  gestationeerd was.
oh dat wist ik niet, heb je ook een foto? Het voertuig behoort dan niet tot het basisteam van Roosendaal waarschijnlijk want de Forester van het BT Roosendaal zie ik regelmatig in Roosendaal rijden


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Is volgens mij van het haventeam.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,332
Citaat van: braboz link=msg=1397666 date=1452094868
oh dat wist ik niet, heb je ook een foto? Het voertuig behoort dan niet tot het basisteam van Roosendaal waarschijnlijk want de Forester van het BT Roosendaal zie ik regelmatig in Roosendaal rijden
MarcoV heeft misschien nog een foto van die Outlander (?).


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
De Mitsubushi Outlander is inderdaad van het Haventeam en rijdt bij mijn weten nog steeds rond. De Subaru Forester is een noodhulp voertuig voor de omgeving Rucphen, maar wordt daar nog niet voor ingezet. Voertuig heeft nog geen AVLS. Tot die tijd wordt de auto gebruikt voor allerlei andere werkzaamheden.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Citaat van: Sesamzaadje link=msg=1398943 date=1452473271
De Mitsubushi Outlander is inderdaad van het Haventeam en rijdt bij mijn weten nog steeds rond. De Subaru Forester is een noodhulp voertuig voor de omgeving Rucphen, maar wordt daar nog niet voor ingezet. Voertuig heeft nog geen AVLS. Tot die tijd wordt de auto gebruikt voor allerlei andere werkzaamheden.

zoiets dacht ik al, weet je wanneer avls word ingebouwd?


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Citaat van: braboz link=msg=1399128 date=1452542670
zoiets dacht ik al, weet je wanneer avls word ingebouwd?

Langzaamaan worden alle auto's voorzien van een nieuw systeem (ben de naam even kwijt) dan pas wordt alles ingebouwd. Tot die tijd moeten we het nog zonder doen.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Citaat van: Sesamzaadje link=msg=1399246 date=1452599308
Langzaamaan worden alle auto's voorzien van een nieuw systeem (ben de naam even kwijt) dan pas wordt alles ingebouwd. Tot die tijd moeten we het nog zonder doen.

PBS