Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 658407 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Allemaal een extra zwart spiegeltje? Wat zou daar de reden van zijn? Mist de extra binnenspiegel?

Onze Volvo's zijn ook al jaren met een extra spiegeltje rechts uitgerust. Deze wordt door de bijrijder gebruikt om naar achter te kijken bij het geven van het volgteken. Ik vind het ideaal!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein




xangadib

  • IvP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 422
Vandaag 6 nieuwe voertuigen afgeleverd. Ze mogen alleen de weg nog niet op, omdat er diverse kleine problemen mee (schijnen) te zijn.
Digitaal onderzoek


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Vandaag 6 nieuwe voertuigen afgeleverd. Ze mogen alleen de weg nog niet op, omdat er diverse kleine problemen mee (schijnen) te zijn.

Brabant ZO? Klopt inderdaad, bij ons zijn ze wel uitgeleverd en ze hebben idd nogal wat problemen. Vind het niet netjes om de details op een openbaar forum neer te zetten maar ik ben wel behoorlijk teleurgesteld.
Ook op het team worden ze met gemengde gevoelens ontvangen, de wegligging en snelheid is echt top..... maar de ruimte is veel te beperkt als surveillanceauto.
Vooral de kofferbak is te klein en onpraktisch ingericht, we hebben een groot deel van de spullen in de Touran moeten laten zitten omdat het er niet meer bij past.
Voor bijv de AED zit er geen houder meer in zodat je die gewoon ergens neer moet gooien. Eigenlijk alles wat niet in de 2 (kleine!) lades kan moet je maar ergens neerflikkeren waardoor je eerst de halve kofferbak moet leegkrauwen als je iets nodig hebt.

Nee, ik had er helaas meer van verwacht.  :-\
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jelmer99

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
  • Zeeuws-Vlaming
Wanneer worden de eerste Vito bussen afgeleverd?


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Noodhulp rijden in de Vito dan maar.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Vanmorgen kwam rond half 7 2 transporters tegen met beide een 4 / 5 tal vito's.
Als ik mij niet vergis zag ik ook driehoekige stickers wat er op lijkt dat het nieuwe voertuigen zijn voor hondengeleiders..

Ze reden over de A28 richting het noorden, maar afwachten waar ze opduiken. :-)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


xangadib

  • IvP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 422
Die zijn afgeleverd aan de Schweitzerlaan in Groningen. Ik heb nog niet gehoord wanneer ze ingezet gaan wordem.
Digitaal onderzoek


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Onze Volvo's zijn ook al jaren met een extra spiegeltje rechts uitgerust. Deze wordt door de bijrijder gebruikt om naar achter te kijken bij het geven van het volgteken. Ik vind het ideaal!

Zeker handig, daarom zat in de Touran ook een extra binnenspiegel. Bij de Volvo's kon dat niet ivm stopbord in de zonneklep.
Daarom vroeg ik mij dus af of de binnenspiegel was verdwenen op de MB en ervoor in de plaats die zwarte spiegeltjes waren gekomen.


Drenthe_Roden

  • Geďnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Zeker handig, daarom zat in de Touran ook een extra binnenspiegel. Bij de Volvo's kon dat niet ivm stopbord in de zonneklep.
Daarom vroeg ik mij dus af of de binnenspiegel was verdwenen op de MB en ervoor in de plaats die zwarte spiegeltjes waren gekomen.

Op de foto’s geschoten door hvzeeland (link staat paar berichten terug) is duidelijk een extra binnenspiegel te zien.
Eerst zien, dan geloven.