Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 658425 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Verwacht ik ook, we hebben nu ook 3 generaties Tourans gehad.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum

https://www.facebook.com/PolitieVlogger/videos/2006772916203628/

Citaat
Hoe wordt een personenauto een politieauto?

Allard ging samen met politievlogger Jan-Willem op pad om het antwoord op deze vraag te vinden.

Je ziet het op 25 maart in het tv-programma Willem Wever om 9:45 uur op NPO 3! #willemwever #NPO3 #politie #janwillem #JWPOLITIE
Samen sterk in de hulpverlening!


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
De aflevering van Willem Wever over de nieuwe politievoertuigen is hier terug te kijken: https://www.npo.nl/willem-wever/25-03-2018/KN_1695596 ;)


Drenthe_Roden

  • Geïnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127




Jan-Willem zijn eigen beelden van de betreffende dag en de voertuigen.

Opvallend bij de vito: hebben ze nou serieus het navigatiescherm recht achter het scherm voor bevragingen etc gezet?  :-\
Eerst zien, dan geloven.


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284




Jan-Willem zijn eigen beelden van de betreffende dag en de voertuigen.

Opvallend bij de vito: hebben ze nou serieus het navigatiescherm recht achter het scherm voor bevragingen etc gezet?  :-\
Mooie beelden, top van 183 geloof ik echter niet, nu kan ik begrijpen dat dit ook niet helemaal een eerlijk getal is dat word genoemd. Een zwaardere touran met 150pk liep toch wel sneller dan 183.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079


Opvallend bij de vito: hebben ze nou serieus het navigatiescherm recht achter het scherm voor bevragingen etc gezet? :-\
Daar lijkt het inderdaad op. Lekker handig, not.
Mooie auto's! Maarrr.. ik vind de blauwe signalering, vooral op de Vito, tegen vallen. Hopelijk komt dat door het filmpje en is het in het "echt" beter  :-X
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Ik vind de topsnelheid tegen vallen terwijl de auto op papier een stuk krachtiger is!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Ik vind de topsnelheid tegen vallen terwijl de auto op papier een stuk krachtiger is!


Ja komt door vele spullen achterin☹️

Miste echter bij inpakken de AED👀
"Waakzaam & Dienstbaar"


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Mooie beelden, top van 183 geloof ik echter niet, nu kan ik begrijpen dat dit ook niet helemaal een eerlijk getal is dat word genoemd. Een zwaardere touran met 150pk liep toch wel sneller dan 183.
Ik zou die snelheid met een korreltje zout nemen, aangezien die getallen komen van de 'meting' van dat jongetje.


Drenthe_Roden

  • Geïnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Daar lijkt het inderdaad op. Lekker handig, not.

Was 1 scherm voor zowel navigatie als bevragingen niet een betere oplossing geweest? Het werkt ook in de E-klasse ambulances:

https://www.youtube.com/watch?v=QzR6mVuo6dg


(Ambuchannel 112)
Eerst zien, dan geloven.