Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 658603 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
ben benieuwd hoe snel ze geleverd gaan worden en hoeveel per maand. Er zijn momenteel al meerdere "nieuwe" tourans die op de lijst voor vervanging staan, en dan nog niet over de oudere tourans gesproken.
Ik weet dat er in Utrecht op of rond 1-6 in elk geval eentje geleverd gaat worden...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
ben benieuwd hoe snel ze geleverd gaan worden en hoeveel per maand. Er zijn momenteel al meerdere "nieuwe" tourans die op de lijst voor vervanging staan, en dan nog niet over de oudere tourans gesproken.

Men levert nog steeds nieuwe Tourans af....
Weliswaar in de RF kenteken serie, dus die staan al even, maar goed.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Volgens mij zullen ergens in aankomende maanden wel de eerste op de weg komen, de voorraad is bijna op. Ik begreep dat de 700GSjes op zijn, dus de MT07-tracers zullen wel snel verschijnen :).
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Wij krijgen in juni een nieuw voertuig, ik ben benieuwd of dat nog een Touran is of al een Mercedes.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


54321

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Men levert nog steeds nieuwe Tourans af....
Weliswaar in de RF kenteken serie, dus die staan al even, maar goed.
Op de Mijkenbroek in Breda stonden van de week een stuk of 8 nieuw uit te leveren Tourans met kenteken RR. Vrees dat we voorlopig nog niet van die ondingen af zijn.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Daar zijn we heel rap vanaf. Ongeveer een maand geleden met wagenparkbeheer gesproken, alles wat ze vanaf dat moment bestelden zou een Mercedes zijn. Levertijd is 105 dagen, dus zeg 3,5 maand. Zouden vd zomer de eerste Mercedessen in het wild moeten komen.....  :)
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jelmer99

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
  • Zeeuws-Vlaming
In Zeeuws-Vlaanderen rijden inmiddels 3 Touran rond met de kenteken serie "RH". Beetje vreemd wel, want er zijn ook nog twee oude rond met het format "99-XXX-9", terwijl allen met format "9-XXX-99" zijn vervangen. Terwijl deze juist jonger zijn?


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
In Zeeuws-Vlaanderen rijden inmiddels 3 Touran rond met de kenteken serie "RH". Beetje vreemd wel, want er zijn ook nog twee oude rond met het format "99-XXX-9", terwijl allen met format "9-XXX-99" zijn vervangen. Terwijl deze juist jonger zijn?

Heeft niet alleen met leeftijd te maken maar ook met de technische staat van de auto en het belangrijkste het aantal kilometers. Daarnaast maakt het verschil of het een Noodhulp voertuig is of een ouder wijkvoertuig. In Breda reden tot voor kort nog astra's rond, en een hoop jongere Golf Plusjes, echter waren dit wijkvoertuigen waardoor deze langer in dienst bleven.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
In Zeeuws-Vlaanderen rijden inmiddels 3 Touran rond met de kenteken serie "RH". Beetje vreemd wel, want er zijn ook nog twee oude rond met het format "99-XXX-9", terwijl allen met format "9-XXX-99" zijn vervangen. Terwijl deze juist jonger zijn?

Kan hoor, wij (aan de 'overkant') hebben ook kentekens in de RH serie, maar ook 9-KBL-23 bijvoorbeeld. De Tourans worden vervangen bij 200.000km of 7 jaar, ligt er aan welke als eerst komt.
Schijnbaar wordt er met het XXX kenteken niet zoveel gereden. De LE rijdt in Zeeland ook nog met een oude kentekenserie.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Kan hoor, wij (aan de 'overkant') hebben ook kentekens in de RH serie, maar ook 9-KBL-23 bijvoorbeeld. De Tourans worden vervangen bij 200.000km of 7 jaar, ligt er aan welke als eerst komt.
Schijnbaar wordt er met het XXX kenteken niet zoveel gereden. De LE rijdt in Zeeland ook nog met een oude kentekenserie.
iets wat je ziet is dat veel agenten toch liever in het nieuwe model touran rijden dan in het oude model. Op sommige teams zijn deze nieuwe tourans na 2 jaar al aan vervanging toe 200.000+ km, terwijl de oudere tourans van die teams ruim een jaar ouder zijn maar wel minder kilometers hebben.