Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 660864 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Vandaag gespot. Uitrol begonnen?
standaard opzetspiegels bij voertuigen voor het basisteam? Zo niet is dit er een voor de rijopleiding.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
standaard opzetspiegels bij voertuigen voor het basisteam? Zo niet is dit er een voor de rijopleiding.
Is zeer waarschijnlijk inderdaad voor de rijopleiding. Zie:

https://twitter.com/framacile/status/996736309808025601
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Hoewel instructievoertuig heel waarschijnlijk is, is het wel een andere. Midden Nederland heeft deze (zie kenteken op de achtergrond):
https://twitter.com/framacile/status/999279301961900032
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Voertuig werd ook vervoert trouwens door een vrachtwagen bestuurd door een politieagent. Ook niet eerder gezien. Stonden 2 onopvallende voertuigen op. 1x DSI en 1x golfje  


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Voertuig werd ook vervoert trouwens door een vrachtwagen bestuurd door een politieagent. Ook niet eerder gezien. Stonden 2 onopvallende voertuigen op. 1x DSI en 1x golfje

Op een politievrachtwagen  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Zijn er al voertuigen afgeleverd? En ervaringen te delen?
"Waakzaam & Dienstbaar"


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Voor zover ik weet tot op heden slechts één Vito voor een hondengeleider in Noord-Nederland, naast diverse voertuigen tbv de rijinstructie.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Ik heb begrepen dat wij in Amsterdam medio augustus de eerste B-klasse krijgen. Deze eerste komt dan bij Team Water-Havens.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Onlangs een gespot op de Politieacademie in Apeldoorn, ook ten behoeve van de rijopleiding.


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Noord Nederland zou de eerste lichting deze week krijgen. Oa voor bureau Sneek, Zuidhorn en Leek. Helaas nog geen enkele B-klasse binnen op dit moment.

Als ie binnen is probeer ik zsm een plaatje te posten.