Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 658316 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Men moet niet zo zeuren... De oude Amsterdamse Golfjes waren nog kleiner!
Lijkt ook erg op de C of E klasse, dus ja dan snap ik wel dat er meer verwacht word  ;) 0098 0098

Heb er nu al diverse met prio langs zien rijden, en wat me opvalt is dat er toch meer blauw vanaf komt. Die extra flitsers aan de voorkant vallen goed op.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Plaatje van vocht in (dus niet aan de buitenkant) de dakset van een 2 weken oude Benz. Geen pas bij een nieuwe bak. Ik mag hopen dat het binnenwerk hierdoor niet aangetast wordt.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Geloof me, bij die van ons klotste het water IN de bak. Ze doen t nog steeds  0098
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Geloof me, bij die van ons klotste het water IN de bak. Ze doen t nog steeds  0098

Water en electriciteit lijken me geen goede combinatie. Daarnaast ziet het er niet uit als dat kwalitatief hoogwaardig materiaal is.
"Waakzaam & Dienstbaar"


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Dit soort zaken moetje gewoon direct melden bij wagenparkbeheer.....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Dit soort zaken moetje gewoon direct melden bij wagenparkbeheer.....

Die is uitgebreid op de hoogte. Hij kan er niks aan veranderen.

Wellicht de leverancier in gebreke stellen? : Dit hoort niet, los het op en anders zijn wij vrij om met een ander zaken te doen.


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Water en electriciteit lijken me geen goede combinatie. Daarnaast ziet het er niet uit als dat kwalitatief hoogwaardig materiaal is.

Net als die Vista holle surfplank; Het is het net niet.


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Lijkt ook erg op de C of E klasse, dus ja dan snap ik wel dat er meer verwacht word  ;) 0098 0098

Heb er nu al diverse met prio langs zien rijden, en wat me opvalt is dat er toch meer blauw vanaf komt. Die extra flitsers aan de voorkant vallen goed op.

Ik heb gisteren een Benz en een Touran naast elkaar zien staan met blauw aan.

Op zich is er inderdaad meer blauw licht bij de Benz maar naar mijn mening "flasht" het blauw van de Touran er meer uit. De Benz licht op, de kleine stukjes blauw van de Touran "flashen" meer. Als die balk vol gezeten had dan hadden echt wat moois gehad.


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Ik heb gisteren een Benz en een Touran naast elkaar zien staan met blauw aan.

Op zich is er inderdaad meer blauw licht bij de Benz maar naar mijn mening "flasht" het blauw van de Touran er meer uit. De Benz licht op, de kleine stukjes blauw van de Touran "flashen" meer. Als die balk vol gezeten had dan hadden echt wat moois gehad.

Het lijkt ook vd Mercedes lichter blauw tov de Touran.

Klopt dat?
"Waakzaam & Dienstbaar"


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Op zich is er inderdaad meer blauw licht bij de Benz
Ik kan je wel vertellen dat vanuit een hoger voertuig de Mercedes beter zichtbaar is. Over de kleur blauw deel ik je mening maar ik denk dat dat aan de gebruikte ledjes ligt, net als de sirene van de ene fabrikant afwijkt van die van een ander.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.