Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 658657 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind de lampen niet zo fel  ???
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Ik heb geen account, dus kan iemand hem embedded maken?

Even op de computer kijken, dan heb je geen account nodig.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


flowcop

  • Gen. GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind de lampen niet zo fel  ???

De 2 schijven aan de voorzijde op het dak vind ik nou ook niet echt indrukwekkend. Vooral bij een bepaalde stand van de zon zal deze signalering compleet wegvallen verwacht ik...
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Daar was Hänsch absoluut de betere keuze geweest...


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik


Op het filmpje komt het misschien niet goed over maar mijn eerste indruk is, slechte signalering.
Echt een gemiste kans en ik snap niet dat dit aan de eisen kan voldoen.

Ben benieuwd naar een combi van een Transporter en Vito met spoed.
Ik denk dat de 'oude' bus dan zo slecht nog niet is...  :-[


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568


Op het filmpje komt het misschien niet goed over maar mijn eerste indruk is, slechte signalering.
Echt een gemiste kans en ik snap niet dat dit aan de eisen kan voldoen.

Ben benieuwd naar een combi van een Transporter en Vito met spoed.
Ik denk dat de 'oude' bus dan zo slecht nog niet is...  :-[

Ik weet nog dat die platte hockeypuck, zoals wij die noemden, van bedoeld merk
niet meer op de burgerauto mocht omdat ie te plat was of zoiets. Volgens mij hebben ze de overgebleven exemplaren nu op de Vito’s gezet  :-\

Dat ziet er inderdaad niet al te flitsend uit :D

Maar ik ben misschien bevooroordeeld. Ik ben nog nooit fan geweest van het huidige merk signalering. Mijn mening is als je kiest voor goeiekoper spul dan kun je mindere kwaliteit verwachten.


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Mijns inziens hadden ze die pitjes die voorop de Transporters zitten mee moeten nemen, dan was het prima geweest. Vind de lichtbalk op de achterkant van de Vito namelijk wel een vooruitgang t.o.v. die op de Transports zit.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Ik ben wel eens benieuwd naar hoe dat traject loopt, wie er nu verantwoordelijk is voor de signalering. De gebruikerstesten gaan volgens mij alleen over de voertuigen en rij-eigenschappen, maar wie bemoeit zich nu met die signalering?

Zeker overdag als de zon schijnt wil je goed zichtbaar zijn, dat is nu al lastig. Laat staan met deze minimale meuk.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Ik ben wel eens benieuwd naar hoe dat traject loopt, wie er nu verantwoordelijk is voor de signalering. De gebruikerstesten gaan volgens mij alleen over de voertuigen en rij-eigenschappen, maar wie bemoeit zich nu met die signalering?

Zeker overdag als de zon schijnt wil je goed zichtbaar zijn, dat is nu al lastig. Laat staan met deze minimale meuk.

Niemand.... de leveranciers doen een voertuig leveren die aan de eisen van de aanbesteding voldoet.
Daarin staat alleen genoemd dat de signalering moet voldoen aan de ECE typegoedkeuringen en zijn wat randzaken zoals een tekstmatrix en/of arrowstick genoemd.

Deze lampjes zijn gewoon waardeloos... niet te vergeten dat ze enige jaren geleden standaard werden geleverd op de Volvo's én Golfjes station en motorfietsen maar daar na klachten vanaf zijn gehaald en vervangen voor beter zichtbare exemplaren (van Whelen en Hansch)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
En zo krijg je dus nooit goede signalering, omdat de leveranciers hun winstmarge zo groot mogelijk willen houden.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.