Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 658663 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Tactische vesten liggen onder de ladekist in het middelste opbergvak. Zijn makkelijk uit te nemen. Nog geen problemen mee ondervonden.

Niet? Bij ons moet je eerst een schep, bezem, PD koffer of andere zooi uit de kofferbak gooien  0098
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Dat is dan wel weer slecht. In mijn ogen zijn er drie dingen cruciaal in een politieauto: tactisch vest, AED en verkeerskegels. Die moeten ten alle tijden snel te pakken zijn. Misschien kan de kofferbak nog anders ingedeeld worden...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis

Even een zijspoor; het valt me op dat veel dezelfde forumleden reageren in dit topic. Is het aantal leden zo uitgedund sinds de downtime van het forum?
Ja... en de lay-out is er ook niet veel overzichtelijker op geworden...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Dat is dan wel weer slecht. In mijn ogen zijn er drie dingen cruciaal in een politieauto: tactisch vest, AED en verkeerskegels. Die moeten ten alle tijden snel te pakken zijn. Misschien kan de kofferbak nog anders ingedeeld worden...

Zeker! Maar als je dan de bezem nodig hebt, moet je ook weer heel de kofferbak leegtrekken.
Natuurlijk is een tactisch vest belangrijker als een bezem, waar het mij meer om gaat is dat de indeling gewoon niet praktisch is.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Ik kwam deze tegen hier om de hoek... Met deze hoeveelheid vocht kan hij toch nooit aan de ECE-R65 voldoen?? :o





silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Zo zien ze er bijna allemaal uit!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Rijden er al Vito’s rond? Hoe zijn de ervaringen?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Citroen

  • Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • Better safe than sorry
Rijden er al Vito’s rond? Hoe zijn de ervaringen?

Jazeker! In de eenheid R'dam een handje vol.
Vooral de wat langere collega's 'klagen' over de ruimte, voorin is die wat beperkter qua hoogte en beenruimte.
De ruimte van de verdachte is groter, mede doordat het reservewiel weg is gehaald.
Achterin de ladekast in naar mijn mening gewoon even wennen. Ik vind het overzichtelijker en bij ons zit er alsnog een ram/bonk op de bus, ondanks dat die eigenlijk wegbezuinigd is.

Wel waren er problemen met de randapparatuur, die viel regelmatig uit onderweg, dus dat was vrij irritant. Dat is geloof ik nu opgelost.

Qua wegligging is het anders rijden met achterwielaandrijving. Hij rijdt even snel als de transporter... tja... Zo heb ik het wel aardig omschreven denk ik.
Als je specifieke vragen hebt roep je maar
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Hoe bevalt de signalering?

Over B klasse; op de grootte en de hoogte na, ben ik best tevreden.

"Waakzaam & Dienstbaar"


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Hoe bevalt de signalering?

Over B klasse; op de grootte en de hoogte na, ben ik best tevreden.

Lekt er nog geen water door de gaten in het dak naar binnen  :P vanuit de aquarium op het dak?