Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 658344 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geďnterreseerd
Alle hoop gevestigd op de Vito en zuinig aan met de Touran :D

Dat is bij ons niet gelukt, zie maar:

https://www.regio15.nl/nieuws/lijst-weergave/20-branden/29913-politievoertuig-in-brand-gestoken-van-everdingenstraat

Het was onze laatste😬
"Waakzaam & Dienstbaar"


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Dat is bij ons niet gelukt, zie maar:

https://www.regio15.nl/nieuws/lijst-weergave/20-branden/29913-politievoertuig-in-brand-gestoken-van-everdingenstraat

Het was onze laatste😬
sterkte met dit verlies. Alhoewel het nieuwe type Touran mijn voorkeur geniet. Gelukkig hebben wij er daar nog ééntje van.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Is niet specifiek voor FedSig.
Ook met de huidige Whelen/Modiforce oplossingen in de Tourans en Transporters ben ik al genoeg tegengekomen.
O.a.;
Met OGS richting de kruising, waarbij vlak voor de kruising opeens uit het niets al het licht en geluid uitvalt, met geen mogelijkheid meer aan te krijgen.
Wel geluid, geen blauw.
Wel blauw, geen geluid.
Stop voor indrukken, OGS aan.
Oranje indrukken, stop voor aan.
Volgen indrukken, groen aan.

En zo voorts.  98uiye

Bijzonder; heb dat met de ModiForce ECU bediening nog niet eerder gehad. Hij vind het wel vervelend als je meerdere knopjes tegelijk indrukt merkte ik maar hij doet niets 'geks' op zich, alleen hij weet niet meer goed aan te geven dan of een optie/functie aan- of uit staat. Maar inderdaad bij FedSig GEP controllers ging het zo vaak mis xD


guest16442

  • Gast
Vandaag werd ik op de snelweg ingehaald door de nieuwe Volkswagen Touran van de Hondengeleider met OGS, maar wat een aparte en schelle sirene heeft die zeg. Ik had mijn raam enigszins open en ik dacht heel even dat er een vliegtuig ging opstijgen, omdat het maar 1 toon was die van zacht naar hard ging en pas ter hoogte van mijn auto hoorde ik verschillende tonen. Aparte gewaarwording.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Ik heb er nog geen eentje gespot maar hij zal wel net zoals de Audi zijn. Heel hoog en schel, maar daardoor wel goed hoorbaar!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Ik heb er nog geen eentje gespot maar hij zal wel net zoals de Audi zijn. Heel hoog en schel, maar daardoor wel goed hoorbaar!

Klopt  ;)

Overigens vwb de signa,ering op de B klasses....gewoon via ZelfRegelen storigsmelding aan maken én klagen via de lijnen zoals ze op intranet staan.
Dan gaan er echt wel dingen verbeteren, ook met de alleylights....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Ook de grillflitsers zijn kennelijk van discutabele kwaliteit.... Inmiddels al meerdere nieuwe B-klasses zien rijden met defecte grillflitsers 098uo :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Ook de grillflitsers zijn kennelijk van discutabele kwaliteit.... Inmiddels al meerdere nieuwe B-klasses zien rijden met defecte grillflitsers 098uo :-X
de knipperende koplampen zijn ook het controleren waard. Zijn ook vaak stuk.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Afgelopen weekend tijdens een korte achtervolging maakte de verdachte een rare manoeuvre waardoor ik snel in zn achteruit moest. Nou dat kun je wel vergeten met dat schakelpookje aan 't stuur  98uiye
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


DMC

  • HV Geďnteresseerd
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Mvg, DMC