Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 661185 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Hopelijk lukt het je op een andere manier...  0098
Heb je meer info? Welke motor is er gekozen?
Zal dit dan de landelijke bike bus worden?



Volgens mij is het nu gelukt. Dit wordt de landelijke bike bus en hij is gewoon te bestellen met de punten in de voertuigenmix.
Hij is volledig noodhulp uitgerust.. Alleen is het de vraag of je hiermee een arrestant wilt vervoeren.
Motorinhoud kan ik je nu nog niet vertellen. Als hij op kenteken staat en aan ons bureau laat ik het wel weten. Dan zal ik ook meer foto's van het interieur tonen.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Deze bikebus is inderdaad de nieuwe landelijke standaard.
Betreft een 2.0 met 150 pk.
Interieur is niet heel anders. 2 schermen voor navi en mdt. Houten bak thv de handrem waar het toetsenbord op rust en de mob is opgezet. Originele radio is nog aanwezig. Bediening van de dakset is van het merk? Standby ?

Laadruimte ziet er netjes uit; 2 houders voor de bikes en in het midden nog een klem voor het voorwiel van bv een scooter. Verder alle overige spullen aan de zijkanten netjes weggewerkt incl oprijplank.

Bus heeft overigens 2 schuifdeuren. @Wolfs waarom hier geen arrestant mee vervoeren? Toch niet anders dan anders?


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Ik zag bijvoorbeeld dat er geen hoes voor de achterbank in zit en ik ben nu helemaal fan geworden van de Vito (noodhulp uitvoering). Het schot is ideaal.
Ik heb nog wat foto's voor de liefhebbers.

De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik



Volgens mij is het nu gelukt. Dit wordt de landelijke bike bus en hij is gewoon te bestellen met de punten in de voertuigenmix.
Hij is volledig noodhulp uitgerust.. Alleen is het de vraag of je hiermee een arrestant wilt vervoeren.
Motorinhoud kan ik je nu nog niet vertellen. Als hij op kenteken staat en aan ons bureau laat ik het wel weten. Dan zal ik ook meer foto's van het interieur tonen.

Bedankt.
Als de bus operationeel is zijn meer foto’s altijd welkom!
En een filmpje van de signalering ook!
Weet iemand wat voor pitjes dit zijn?


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Bedankt.
Als de bus operationeel is zijn meer foto’s altijd welkom!
En een filmpje van de signalering ook!
Weet iemand wat voor pitjes dit zijn?

Zo te zien 2* L41 voorop en de legacy achterop.

Ik denk dat ze voorop liever lage pitjes hadden willen hebben alleen worden die (L32 ece-beacon) niet meer gemaakt door whelen met ECE goedkeuring...


flowcop

  • Gen. GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167




Volgens mij is het nu gelukt. Dit wordt de landelijke bike bus en hij is gewoon te bestellen met de punten in de voertuigenmix.
Hij is volledig noodhulp uitgerust.. Alleen is het de vraag of je hiermee een arrestant wilt vervoeren.
Motorinhoud kan ik je nu nog niet vertellen. Als hij op kenteken staat en aan ons bureau laat ik het wel weten. Dan zal ik ook meer foto's van het interieur tonen.

Mooi, meteen doorgezet naar lijnchef, aanspreekpunt bikers en aanspreekpunt voertuigen. Wij willen al heel lang zo'n voertuig op ons team maar moeten het nu telkens doen met provisorische oplossingen in een bestaande noodhulp transporter.
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Mooi, meteen doorgezet naar lijnchef, aanspreekpunt bikers en aanspreekpunt voertuigen. Wij willen al heel lang zo'n voertuig op ons team maar moeten het nu telkens doen met provisorische oplossingen in een bestaande noodhulp transporter.
Succes met bestellen!
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Succes met bestellen!

Kun je mij (evt in PM) vertellen waar dit voertuig terecht gaat komen?


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Ik zag bijvoorbeeld dat er geen hoes voor de achterbank in zit en ik ben nu helemaal fan geworden van de Vito (noodhulp uitvoering). Het schot is ideaal.
Ik heb nog wat foto's voor de liefhebbers.



Heb je ook een foto van de dashboard indeling?


flowcop

  • Gen. GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Foto's van indeling e.d. zijn op de agora site van wagenparkbeheer te vinden! Voor ons team (binnen eenheid ZWB, district Hart van Brabant) is deze bikebus besteld ter vervanging van een 7 jaar oude transporter.

Levertijd is op dit moment onbekend maar ik ben blij dat we als bikers eindelijk een fatsoenlijk voertuig krijgen om onze fietsen mee te vervoeren!

Deze bus is gewoon noodhulp inzetbaar als hij niet gebruikt wordt door de bikers en kost minder punten dan een reguliere noodhulp bus!
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant