Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 523029 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Carv

• Senior gebruiker
Weet niet of het al benoemd was maar de Vito's hebben gewoon een full text matrix hoor?

Waarbij de lichtkrant zo klein is dat de tekst " omleiding"  en ook diverse andere teksten er niet volledig op passen. Gevolg is dat de tekst verspringt en dus totaal niet leesbaar is.

Vraag mij dan altijd af wie zoiets verzonnen heeft  en waarom dit door de politie wordt goedgekeurd ( Er is immer een proof of concept)

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Door dezelfde die bedacht heeft dat het stoptransparant zo klein gemaakt is dat het meer op je derde remlicht lijkt.
"He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster."

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Het is en blijft de politie hé. De pitjes aan de voorzijde van de vito zijn in het verleden afgekeurd, maar zitten er nu weer gewoon op. Het is niet dat de zichtbaarheid ineens vergroot is  :o
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Whalertje

• Forum gebruiker
Die van ons heeft echt van alles, incl. "houd afstand" die wel toepasselijk is sinds Corona :P
Zo uit mijn hoofd zijn het 1:1 de teksten die de noodhulp Transporter ook had van PON:
  STOP POLITIE
  VOLGEN POLITIE
    OMLEIDING
OMLEIDING --> -->
OMLEIDING <-- <--
    FOLLOW ME
U RIJDT TE SNEL
  RECHTS HOUDEN
  MISTLAMP UIT
   LICHTEN AAN
  HOUD AFSTAND
ALCOHOL CONTROLE