Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 658414 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
in het filmpje op intranet werd ook gezegd dat de dakset op de nieuwe B-klasses wel vochtvrij zou blijven. Één keer raden...  :-X
Bij mijn weten waren er nooit vochtproblemen met de FedSig TwinSonic en AeroDynic......


maarten43

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
in het filmpje op intranet werd ook gezegd dat de dakset op de nieuwe B-klasses wel vochtvrij zou blijven. Één keer raden...  :-X

Hmm.. was het niet zo dat ze verdampingsgroeven hadden gemaakt zodat het vocht juist weg kon? Volgens mij zijn de ‘vernieuwde’ daksets te herkennen aan de kleur rubbers op de bevestiging die tegen het dak aan zit. Ik heb in ieder geval geen plasjes water of schimmel meer gezien in de daksets  ;D


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Bij mijn weten waren er nooit vochtproblemen met de FedSig TwinSonic en AeroDynic......

Nog uit de tijd dat het spul uit USA kwam ipv Spanje. Toch iets andere kwaliteit.


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Hmm.. was het niet zo dat ze verdampingsgroeven hadden gemaakt zodat het vocht juist weg kon? Volgens mij zijn de ‘vernieuwde’ daksets te herkennen aan de kleur rubbers op de bevestiging die tegen het dak aan zit. Ik heb in ieder geval geen plasjes water of schimmel meer gezien in de daksets  ;D

Rustig afwachten, komt vanzelf  998765


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Moet wel zeggen dat ik de uitvoeringen van Mercedes aardig zat ben. De Vito staat om de haverklap (bijna wekelijks) bij de garage i.v.m. sensoren/turboproblematiek. Schiet vaak in de noodloop. De B-klasses zijn ook onstabiel en zijn ook per maand minimaal 1 keer bij de garage. Omdat ze zo laag zijn wordt er veel schade gereden aan bumpers en wielkasten etc. Wie ooit heeft gezegd dat deze auto's geschikt zijn voor ons werk..... :-X


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Las ik zowaar dat de komende aanbesteding voor opvallende politieauto's verdeeld gaat worden over twee merken. Dit om uit te wijken indien er A: problemen zijn met de levering ivm schaarste en B : indien er kwaliteitsproblemen zijn. Verder spreekt men erover dat het voertuigen worden op fossiele brandstoffen maar dat er ook een mogelijkheid bestaat in de huidige aanbesteding om over te gaan op electrische voertuigen.
Opvallende noodhulpbus zal van één merk worden en sowieso fossiele brandstof daar de actiradius van electrische bussen nog te klein is.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Ben benieuwd. Lijkt een goede ontwikkeling…
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Linkje naar TenderNed? Ik krijg hem zo snel niet gevonden namelijk...


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Linkje naar TenderNed? Ik krijg hem zo snel niet gevonden namelijk...
Er staat nog niks op TenderNed en is gedeeld in een interne nieuwsbrief. Weet niet of deze informatie hier al gedeeld moet worden. Men is nog druk bezig in de voorbereiding voor de publicatie op TenderNed.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Is de huidige aanbesteding al bijna "uitverkocht"?