Figure 1: prachtige app vol medische casuïstiek

Auteur Topic: Figure 1: prachtige app vol medische casuïstiek  (gelezen 2457 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MaartenvW

  • VPK
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Gepost op: 3 juni 2015, 07:44:55
Ha allemaal,

Onlangs kwam ik de app Figure 1 tegen en ik denk dat deze app ook voor veel hulpverleners (uit de witte kolom) hier gaaf is om te hebben. Figure 1 is een geweldige app voor iedereen die werkt of studeert in de zorg/hulpverlening. De app staat bomvol medische casuïstiek in tekst en foto. Je vindt er dagelijks nieuwe content, geüpload vanuit ziekenhuizen over de hele wereld. Vraag, leer, bewonder, upload en beantwoord! Figure 1 is helemaal gratis en een gave toevoeging aan werk of studie. Tik op de onderstaande link via je iPhone of Android-smartphone, en je wordt meteen naar Figure 1 in de App Store/Play Store gebracht!

Sinds kort ben ik Student Ambassador voor Figure 1. Heb je vragen over de app, dan beantwoord ik ze graag!

Tik hier op je smartphone (iOS/Android) om Figure 1 te downloaden

Groet,

Maarten

PS: Ik hoop dat dit bericht niet in overtreding is met de forumregels. Mocht dit wel het geval zijn, dan zal ik het direct aanpassen. De app is helemaal gratis en er zit geen verdienmodel achter. Dit bericht is dan ook puur een tip zonder enkel commercieel belang.


Studeert met veel plezier HBO-V aan de Hogeschool Utrecht.  Student Ambassador bij Figure 1: Tik


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2015, 08:19:06
Citaat van: MaartenvW link=msg=1353778 date=1433310295
PS: Ik hoop dat dit bericht niet in overtreding is met de forumregels. Mocht dit wel het geval zijn, dan zal ik het direct aanpassen. De app is helemaal gratis en er zit geen verdienmodel achter. Dit bericht is dan ook puur een tip zonder enkel commercieel belang.

Zeker niet, dergelijke initiatieven worden alleen maar gewaardeerd!
Je krijgt de kans om zelfs in het hart te kijken.  O0

Mogen de plaatsen van figure 1 op forum gebruikt worden of rust er copyright op? Ik kan dat zo snel niet vinden.


Job45

  • EHBO - VPK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
Reactie #2 Gepost op: 3 juni 2015, 11:33:00
Citaat
All content hosted by the App is the property of Figure 1 or its users, who are licensors to Figure 1, Inc., and may not be reproduced, copied, modified or adapted, without prior written consent.
https://figure1.com/sections/copyright/
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op eigen titel.


MaartenvW

  • VPK
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #3 Gepost op: 3 juni 2015, 13:07:48
Ha, Job was me voor! Het is inderdaad niet de bedoeling dat de foto's buiten de app worden gebracht. Wat je natuurlijk wel kunt doen is de url van de casus kopiëren en deze hier delen om de casusbespreking op dit forum voor te zetten. Het lijkt me in ieder geval leuk om elkaar te volgen op Figure 1. Mijn gebruikersnaam is: Mrtnvw.

Nog niet op Figure 1? Tik op deze link op je smartphone (iOS/Android) om Figure 1 te downloaden
Studeert met veel plezier HBO-V aan de Hogeschool Utrecht.  Student Ambassador bij Figure 1: Tik