Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 314090 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

paulg

• Senior gebruiker
Lees eigenlijk geen klachten over de andere voertuigen uit deze aanbesteding, is daar alles wel bij op orde?
Niet een directe klacht, maar zag foto's van de nieuwe Vito-arrestantenbus en daar word ik niet vrolijk van. Wanneer je als arrestant nog niet claustrofobisch bent dan word je dat heel snel.

LuukPol

• Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
Lees eigenlijk geen klachten over de andere voertuigen uit deze aanbesteding, is daar alles wel bij op orde?

Wij hebben helaas nog niet de beschikking over andere 'nieuwe' voertuigen, behalve de recherche-voertuigen. En die bevallen in principe prima.

Runner

• Junior gebruiker
  • **
Iemand al ervaring met de Vito? Daar hoor/lees ik ook (nog) niet veel negatiefs over.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Wij hebben een Vito rijden en daar hoor ik eigenlijk geen negatieve verhalen over! Ja, dat de stoelen niet lekker zitten en de blauwe pitjes zo slecht zichtbaar zouden zijn. Maar dienders moeten altijd wel ergens over klagen hé  ;)

Lijkt in ieder geval beter dan de B klasse!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

PWB

• Hoofdagent A’dam
  • Senior gebruiker
Wij hebben een Vito rijden en daar hoor ik eigenlijk geen negatieve verhalen over! Ja, dat de stoelen niet lekker zitten en de blauwe pitjes zo slecht zichtbaar zouden zijn. Maar dienders moeten altijd wel ergens over klagen hé  ;)

Lijkt in ieder geval beter dan de B klasse!
stoelen is misschien persoonlijk maar wat betreft die blauwe pitjes hebben ze natuurlijk gewoon gelijk. Die zijn onwijs slecht zichtbaar en dat kan veel beter.
Niet voor niks dat ze jaren geleden op de zware motoren ook ingeruild zijn voor wat beters.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

HAVP

• Brigadier politie
  • Senior gebruiker
stoelen is misschien persoonlijk maar wat betreft die blauwe pitjes hebben ze natuurlijk gewoon gelijk. Die zijn onwijs slecht zichtbaar en dat kan veel beter.
Niet voor niks dat ze jaren geleden op de zware motoren ook ingeruild zijn voor wat beters.

Klopt. Heeft alles met geld en niks met onze veiligheid te maken. Helaas.

Zet die pitjes van de Transporters maar over. Daar wordt het een stuk beter van.