Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 258804 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Zijn die nog van het oude model of inmiddels van het nieuwe model a6?

Dat zal voorlopig het oude model blijven. Die voertuigen zijn maanden geleden al besteld en geproduceerd.
Ik verwacht in de loop van volgend jaar dat ze over stappen naar het nieuwe model.
Maar niets is zeker totdat we beelden hebben van meer dan 1 opgebouwde A6...  ;)


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,300
Zijn de eerste Audi´s nu al in gebruik genomen, of nog steeds niet? Begint wel een beetje op een gebed zonder end te lijken...


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Het had al maanden geleden gebeurd moeten zijn, en het moet nog altijd gaan gebeuren. Men roept nog dit jaar... ik moet het nog zien. Er zijn nogal wat problemen opgedoken waar ik hier niet verder over ga uit wijden. De opleidingen gaan nog altijd door met de enige Audi die tot nu toe rijdt.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Paar weken geleden in Rotterdam iemand van de verkeersdienst gesproken en die verwacht hem dit jaar niet meer.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,300
Slechte zaak, als dit met alle voertuigaanbestedingen zo gaat... 98uiye


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik


jadjong

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 557
Zal wel vanwege de bijtelling zijn.  998765


Willembrw

  • Ex manschap brandweer
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
  • Vrijwel alle hulpverlening interesseert me.
Nog nooit gehoord van de "sjoemel elektronica"? Misschien ligt het o.a. daar aan. Ik doe maar een gok.
Ik kan hier eigenlijk beter niets neerzetten, want woorden schieten toch tekort.




DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Bij de Landelijke Eenheid rollen ze nu ook snel binnen!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein