Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 256715 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


Wessel1

  • Aspirant Eenheid Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Citaat van: Shire link=msg=1464385 date=1480716628
VOLVO V90.

http://www.youtube.com/watch?v=LAtYmTrJtis
Omstikkeren en klaar is kees?


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Ik zou hem nog niet eens omstickeren, alleen het woord polis veranderen in politie, voor de rest niets meer aan doen....


Bollie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 408
Liever geen zweeds trekker waar na een paar hoge snelheidsritten de remmen in de brand vliegen...  98uiye


marsmello

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 135
  • Werkzaam in de burgerluchtvaart.
Ik zet mijn geld in op een:

Audi A4 Avant 3.0 TDI Quattro (272 PK) (€64.110) of een BMW 330D xDrive Touring (258PK) (€66.885)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Citaat van: Proost link=msg=1464353 date=1480704401
Van alle nuttige dingen die er tussen staan vind ik dit toch wel de meest "opvallende".

Stalen velgen bieden minder koeling aan de remschijven. Gelet op het intensieve werk dat een politiewagen op de hoofdwegen mag ondergaan, van 200 naar 60 km/u in een aantal seconden en dan meteen weer terug naar 200 om vervolgens in de ankers te gaan tot stilstand, zijn de huidige voertuigen ook al met lichtmetaal uitgerust. De LE heeft daar ervaring mee: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=31882
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
Laten we hopen dat er een goed voertuig uit komt!


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Citaat van: DiNozzo link=msg=1464880 date=1480943379
Stalen velgen bieden minder koeling aan de remschijven. Gelet op het intensieve werk dat een politiewagen op de hoofdwegen mag ondergaan, van 200 naar 60 km/u in een aantal seconden en dan meteen weer terug naar 200 om vervolgens in de ankers te gaan tot stilstand, zijn de huidige voertuigen ook al met lichtmetaal uitgerust. De LE heeft daar ervaring mee: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=31882
duidelijk verhaal. Bedankt voor de uitleg.
Wist niet dat het zo veel verschil maakt.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Kombijdepolitie @KombijdePolitie
Als jij de nieuwe politieauto mocht kiezen, welke wordt het dan?
Laat het ons weten en geef in een reactie welk cijfer jou voorkeur heeft.


13:35 uur · 6 Dec 2016 · TweetDeck
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Alle speculatie is leuk maar als Porsche mee gaat doen moet ze wel veel water bij de wijn doen. De A6, 5-serie en E-klasse zijn allemaal voor rond de 70-75.000 euro te krijgen. De Panamera gaat ruim over de ton heen. Natuurlijk kan de fabrikant wel wat water bij de wijn doen voor de reclame maar het verschil is wel erg groot.

Voor het rekengemak heb ik de BPM en BTW nog niet afgetrokken.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein