Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 256741 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Recent in de media gelezen dat de keuze is gevallen op de Audi
A5 Avant, weet iemand ook met welke opbouw? Er zijn een paar montagefoto's gepubliceerd, maar die waren allemaal verschillend...
Volgens mij bedoel je de Audi A6 Avant (quattro) ;)

Waar zijn die montagefoto's te vinden?


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Nieuwe voertuigen verkeerspolitie invoeren op Google en afbeeldingen boven in de menubalk kiezen...


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Nieuwe voertuigen verkeerspolitie invoeren op Google en afbeeldingen boven in de menubalk kiezen...
Je Google-zoekresultaten zijn afhankelijk van je internet- en zoekgeschiedenis. Ik krijg dan ook geen montagefoto's te zien van de Audi's.

Tenzij je de gephotoshopte plaatjes bedoeld? 98uiye


StenSVH

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
  • Zou later hulpverlener willen worden.
https://goo.gl/images/3GGDRZ
https://goo.gl/images/akCvCG
Hierbij wat gephotoshopte plaatjes op goolge.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Je Google-zoekresultaten zijn afhankelijk van je internet- en zoekgeschiedenis. Ik krijg dan ook geen montagefoto's te zien van de Audi's.

Tenzij je de gephotoshopte plaatjes bedoeld? 98uiye
Die bedoelde ik, de juiste term wilde me even niet te binnen schieten.... 98uiye


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Recent in de media gelezen dat de keuze is gevallen op de Audi
A5 Avant, weet iemand ook met welke opbouw? Er zijn een paar montagefoto's gepubliceerd, maar die waren allemaal verschillend...

Het wordt de Audi A6 3.0 TDI quattro S-tronic. Het enige wat ik weet is dat er een lichtbalk op komt ipv een los pitje.
Ik ben vooral benieuwd hoe het lawaai gesteld is. De Touran is op snelheid een enorme herriebak vergeleken een V70.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Hopelijk kiezen ze dan wel voor een balk die losstaat van het dak (dus waarbij een kleine ruimte onder de balk is waar lucht doorheen kan).

Want dat is namelijk wat bij de Touran zo ontzettend lawaaiig is: de hoge balk i.c.m. het witte ‘blok’ waar deze op ligt.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Weet iemand waarom er gekozen wordt voor een balk ipv losse pit? lijkt me nogal wat schelen in benzineverbruik, snelheid en vooral lawaai.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Blauw over een groter oppervlak dan met een losse pit...?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Weet iemand waarom er gekozen wordt voor een balk ipv losse pit? lijkt me nogal wat schelen in benzineverbruik, snelheid en vooral lawaai.

De voertuigen moeten turn-key opgeleverd worden door de fabrikant. Er waren niet heel veel eisen aan de signalering gesteld, behalve dat de stopborden in de zonneklep en achter de achterruit moesten zitten. Er waren twee inschrijvingen overgebleven voor rijtesten. Een voertuig met een enkel pitje zoals nu, en de Audi met de balk. De Audi heeft gewonnen. Of dat de beste keuze is moet nog blijken.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein