Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 256684 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Weet iemand al hoe ver het traject is ? Heb geen flauw idee waar ik het zou kunnen vinden altijd zo'n ingewikkeld zoekwerk.

Als het klopt wat ik gehoord heb dan zou het wel eens anders kunnen worden dan wat men nu gewend is.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


FlyingDutchman

  • HV-geďnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Citaat van: enrico1972 link=msg=1405881 date=1455233311
wat ik gehoord heb
Kan je daarover uitwijden? Je maakt het wel spannend.
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Helaas FD ik kan daar niet verder over uitweiden. Wil niet het traject dwars gaan zitten of iemand in de problemen brengen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Citaat van: enrico1972 link=msg=1405881 date=1455233311
Weet iemand al hoe ver het traject is ? Heb geen flauw idee waar ik het zou kunnen vinden altijd zo'n ingewikkeld zoekwerk.
Als het klopt wat ik gehoord heb dan zou het wel eens anders kunnen worden dan wat men nu gewend is.

Denk dat het speculaties zijn, aanbestedings trjact loopt namelijk nog niet eens.

(flex) ME bussen is nu bekend, motorfietsen wordt dit voorjaar bekend gemaakt, voor de basispolitie auto's & hondenvoertuigen is de inschrijving nu gestart. De rest; cellenbussen, takelauto's, verkeerspolitie ect.ect. moet allemaal nog starten.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Citaat van: enrico1972 link=msg=1405966 date=1455272765
Helaas FD ik kan daar niet verder over uitweiden. Wil niet het traject dwars gaan zitten of iemand in de problemen brengen.

Pakket met eisen wordt nu vastgesteld en later voorgelegd aan de markt die er dan op mag inschrijven. Wellicht dat je daarvan iets hebt gehoord maar dat is dan in ieder geval nog niet officieel.


Odin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Citaat van: blauwblauw link=msg=1405969 date=1455273756
Denk dat het speculaties zijn, aanbestedings trjact loopt namelijk nog niet eens.

Onjuist.
Traject loopt wel, parallel aan BPV en Honden, onder de noemer SIV (Snelle InterventieVoertuigen).

Bovendien is er ook nog geen sprake van Inschrijving voor de BPV en Honden.
De aanbesteding loopt nog en zoals gecommuniceerd is, vindt er momenteel een marktconsultatie plaats. Na de marktconsultatie zal het PvE etc afgerond worden en pas later kunnen de inschrijvingen plaats vinden.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Citaat van: Odin link=msg=1405980 date=1455275925
Onjuist.
Traject loopt wel, parallel aan BPV en Honden, onder de noemer SIV (Snelle InterventieVoertuigen).

Bovendien is er ook nog geen sprake van Inschrijving voor de BPV en Honden.
De aanbesteding loopt nog en zoals gecommuniceerd is, vindt er momenteel een marktconsultatie plaats. Na de marktconsultatie zal het PvE etc afgerond worden en pas later kunnen de inschrijvingen plaats vinden.

Inschrijven in de zin van uiteindelijk meedingen (nog) niet, maar wel of pakket van eisen en wensen realistisch en haalbaar zijn.
Er moeten natuurlijk wel partij(en) zijn die uberhaubt willen en kunnen voldoen.

SIV heb ik nog niet voorbij zien komen maar als ik de benaming hoor sluit dit wellicht wel aan bij het verhaal van enrico1972 O0


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Is er al iets bekend over de aanbesteding van het perceel verkeersvoertuigen? Dit vanwege alle geluiden uit politiek en media van de laatste tijd...


Bollie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 408
Om criminelen op de vlucht en andere snelheidsduivels op de weg aan te kunnen houden, moeten de nieuwe wagens van de politie minstens 250 kilometer per uur kunnen rijden.  

De politie staat op het punt om tachtig van die supersnelle auto's aan te schaffen als vervanging voor de huidige Volvo's


NU


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Kijk, dat is goed nieuws. Het is ook raar dat de voertuigen uit de verkeersdienst met 200, 210 wel ophouden terwijl de laatste jaren zoveel kraken gezet zijn met voertuigen die veel sneller zijn.
Ik verwacht zelf dat het Mercedes wordt, C of E-klasse.

"Welk racemonster kiest de politie" van de Telegraaf.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein