Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 259287 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
En tadaa:






WAUW, de eerste auto met fendoff/intersection signalering net voor de voorste wielkasten! Dat mag van mij standaard worden in NL.
Zou het een proef zijn?


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Ik denk dat er gewoon iemand bij team Hoofdwegen zit die snapt hoe het moet!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
De verkeersdiensten en de Dienst Infra van de LE kopen deze Passats net als de Audi samen in:

Citaat van: [facebook]https://www.facebook.com/329038390807172/photos/a.536518243392518.1073741829.329038390807172/536518206725855/?type=3&theater[/facebook]
Vandaag hebben wij in de Unit Zuid-oost 2 nieuwe voertuigen in ontvangst mogen nemen.
Zoals bekend worden onze Volvo's vervangen door mogelijk Audi's, tot die tijd worden Volvo's die kapot zijn of teveel kilometers hebben vervangen door deze Passat's.
#Volvo #Volkswagen #Landelijkeeenheid
^EH2


Uitgerust met extra dashboard flitser, intersection flitsers en een set extra lampen achter de achterruit.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Ah, OK, duidelijk, bedankt DiNozzo.

Mijn opmerking hieronder geldt eigenlijk al jaren... mijn persoonlijke mening is dat verkeerswagens met slechts 1 of 2 pitten op het dak te mager uitgerust zijn, zeker in de huidige drukke tijden. Dan mag je er misschien gril- en achterruitflitsers aan toevoegen, maar dit is een beetje behelpen door de lage positie. Dashflitsers en zeker de nieuwe intersection flitsers zijn bij aanrijden dan wèl weer zeer nuttig. Voor beveiliging ongevallen e.d. in lijn of fendoff (dan i.s.m. de intersection flitsers) zou een balk aan de achterzijde m.i. beter zijn... moderne balken kunnen goede aërodynamische eigenschappen hebben en maken bij juiste aanbrenging niet al teveel lawaai. Als toevoeging idealerwijze iets wat nog hoger zit, op een opklap/telescoopstaaf à la Stemlite. (Als alternatief: de zuiderburen hebben hele opklappijlen op het dak - is ooit onderzocht of die praktisch genoeg zijn om in NL over te nemen? Die pijlen zijn wel duidelijk maar vermoedelijk loeizwaar en hebben veel luchtweerstand...)
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Geen idee of een DRIP of soortgelijk ooit onderzocht is. De meerwaarde is denk ik ook minimaal, aangezien wij er op de rijkswegen vrij snel een weginspecteur bij hebben.

Op de Audi komt wel een volledige balk. Nu nog hopen dat deze geen overlast veroorzaakt zoals op de V50 met Vista destijds. Die werden onstabiel en ontzettend lawaaierig er van. En natuurlijk dat er voldoende blauw in komt!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Team Hoofdwegen van de politie Amsterdam heeft een VW Passat in tijdelijke dienst, ter aanvulling van de Volvo's en ter overbrugging van de periode dat er nog geen Audi's zijn.

Details: Dashboardflitser en intersectionflitsers.





Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Twee grill-flitsers, twee intersection-flitsers, een dashboard-flitser, een blauwe pit en nog twee flitsers achterop. Daarnaast nog twee sirene-speakers, een groter stoptransparant (incl. buitenlandse teksten) en op den duur CKOW.

Goed voor elkaar :o


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Twee grill-flitsers, twee intersection-flitsers, een dashboard-flitser, een blauwe pit en nog twee flitsers achterop. Daarnaast nog twee sirene-speakers, een groter stoptransparant (incl. buitenlandse teksten) en op den duur CKOW.

Goed voor elkaar :o

En nog een goed felle dual color pit ook nog!


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Mooi wagens hoor 0098
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Audi zijn toch nieuwe auto's voor de LE???? Hoe kan het dat ik dan een VW Passat zie in voorgaande berichten?
"Waakzaam & Dienstbaar"