Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 259156 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Audi zijn toch nieuwe auto's voor de LE???? Hoe kan het dat ik dan een VW Passat zie in voorgaande berichten?
Aangezien de Volvo V70 al enige tijd niet meer leverbaar is en de eerste Audi's pas in de zomer op zijn vroegst op de weg komen heeft de LE in samenwerking met enkele verkeersteams nog wat nieuwe Passat 2.0BiTDI's ingekocht binnen de aanbestedingsnormen (dus buiten een aanbesteding om). Deze gaan de Volvo's vervangen die afgeschreven zijn.

;)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
"Waakzaam & Dienstbaar"


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084


Bron: Via @PA_Rijopleiding op Twitter.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Wat een mooie bak, en wat een mooie balk! :o


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Waarheidsgehalte weet ik niet, maar begreep van een collega van team verkeer dat de levering van de Audi's uitgesteld wordt. Ze kunnen schijnbaar de motor uit de aanbesteding niet leveren en komen met een alternatief, echter dat vinden de concurrenten uit de aanbesteding natuurlijk niet goed. Met alle gevolgen van dien...

nogmaals, geen idee of dit waarheid is of koffiepraat.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Waarheidsgehalte weet ik niet, maar begreep van een collega van team verkeer dat de levering van de Audi's uitgesteld wordt. Ze kunnen schijnbaar de motor uit de aanbesteding niet leveren en komen met een alternatief, echter dat vinden de concurrenten uit de aanbesteding natuurlijk niet goed. Met alle gevolgen van dien...

nogmaals, geen idee of dit waarheid is of koffiepraat.

Ik vraag me uberhaupt af hoeveel van deze generatie a6 ze gaan leveren, halverwege dit jaar komt er een nieuw model. Zal ne niks verbazen als dit een auto is voor rijopleidingen.

Daarnaast lijkt het me apart dat ze problemen hebben met de levering van de motoren, is de 3.0 tdi die in alle modellen vanaf de a4 leverbaar is... We zullen maar af moeten wachten denk ik.


Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
De eerste beelden van de nieuwe SIV. (Snelle Interventie Voertuigen)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Waarheidsgehalte weet ik niet, maar begreep van een collega van team verkeer dat de levering van de Audi's uitgesteld wordt. Ze kunnen schijnbaar de motor uit de aanbesteding niet leveren en komen met een alternatief, echter dat vinden de concurrenten uit de aanbesteding natuurlijk niet goed. Met alle gevolgen van dien...

nogmaals, geen idee of dit waarheid is of koffiepraat.

Ik heb over uitstel nog niets gehoord. Ik begreep van de proefrijders dat er na het Proof of Concept wel het nodige aan te merken was op de wagen, oa op het gebied van rijgedrag. Geen idee of dat vertraging gaat opleveren. Bij ons staan ze nog altijd voor dit voorjaar op de uitrol.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Er is maar 1 leveringsprobleem, dat de andere partijen daartegen protesteren snap ik niet.

De motoren die aangeboden waren hadden dezelfde software als de motoren van VW met "sjoemelsoftware" en dit is door Audi aangepast, hierdoor roepen de andere partijen dat de motor ineens veranderd is.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


DMC

  • HV Geïnteresseerd
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141


Bron: Via @PA_Rijopleiding op Twitter.
Camera achter de voorruit?(links van achteruitkijkspiegel)
en ook een Camera achterop of is die rare bult boven de Audi-ringen iets anders?


https://www.autojunk.nl/2018/02/nieuwe-a6-politie
Mvg, DMC