Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 256908 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Misschien eindelijk een voertuigcamera? Zo te zien ook flitsers achter het achterraam en een goed gevulde bak aan de achterzijde  :D
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Citroen

  • Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • Better safe than sorry
Camera achter de voorruit?(links van achteruitkijkspiegel)
en ook een Camera achterop of is die rare bult boven de Audi-ringen iets anders?

Denk dat wat jij links ziet naast de achteruitkijkspiegel (van voren gezien) de tweede achteruitkijkspiegel voor de bijrijder is.

Die bult lijkt inderdaad op een (achteruitrij)camera. Maar 100% zeker durf ik dat niet te zeggen.
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Dat is ook goed mogelijk. Een achteruitrijcamera was verplicht. Er zijn alleen wel elegantere oplossingen e050
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Wat mij wel opvalt is dat er bij de Volvo's klachten waren over de zichtbaarheid en er nu wederom geen extra lampen naar voren gemonteerd zijn....
De lichtbalk had eigenlijk ook aan de voorzijde vol moeten zijn, aangevuld met mooie intersectionlampen in de voorbumper en iets achter de voorruit...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Ik begreep dat er aanvankelijk meer blauw gemonteerd was in oa de spiegels en een dashboard flitser. Dit concept is echter afgeschoten door een geleerde... want mag niet.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Waarom mag dat niet dan, hebben wij andere regelgeving dan de ambu die dit wel heeft?
Of het AT die hier ook mee rondrijden en zelfs wig-wag hebben?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Kennelijk een andere interpretatie van de regels denk ik ???. De Regeling OGS stelt dat er 1 secundaire set mag zijn. Kennelijk ziet deze man/vrouw een set als 2 lampen, terwijl het zoveel meer kan zijn..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Als het waar is wat je zegt, dat zulke beslissingen genomen worden door iemand die NIET met de voertuigen werkt, is dat echt schandalig. Vind dat we nu al slecht zichtbaar zijn, hoevaak mensen niet of veel te laat reageren als je met O&G aan komt rijden. Zeker overdag.

Om het OT te houden: van deze auto's wordt verwacht dat ze op hoge snelheid kunnen rijden, reactietijd van mede weggebruikers zal dus korter zijn. Essentieel om goed en van veraf zichtbaar te zijn dus!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Kennelijk een andere interpretatie van de regels denk ik ???. De Regeling OGS stelt dat er 1 secundaire set mag zijn. Kennelijk ziet deze man/vrouw een set als 2 lampen, terwijl het zoveel meer kan zijn..

Wat neemt men als definitie van set? Want als het geheel door 1 schakelaar wordt geschakeld dan is het 1 set.
Als men de definitie set als in gelijke vormen en maten neemt, dan hebben alle voertuigen al een probleem. Want de vormen zijn wel gelijk, maar de maatvoering van plaatsing naar voor als achter niet.
Enige definitie hier gevolgd is " ze zitten bij elkaar in het doosje ", alleen dan heb ik nieuws wat Caprice en Ruus kunnen beamen. De betere zitten appart in een doosje en worden niet perse geleverd als set.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.