Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 256675 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Naar mijn mening is dit de best uitgeruste auto qua signalering op dit moment😃

In NL, als ik naar de USA kijk is deze nog steeds karig uitgerust  ;) .

Al met al ben ik hier wel tevreden over, hoop dat de dienders dat ook gaan zijn.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Midden Nederland heeft in elk geval 1 V70.

Midden Nederland heeft geen eigen 'verkeersdienst' maar onder Team Verkeer zit ook een afdeling "Bijzondere Verkeerstaken". Deze rijden met name met VROS wagens maar ook met een V70. Kennelijk gaan ze nu daar meerdere Audi's aan toevoegen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
In zowel de balk zitten op de standaard hoekunits na(die al een extra stuk aan de voorkant erbij hebben) ook nog extra units naar voren. De balk is netjes in Duo color. Tevens de gewenste intersection lights. Naar mijn mening is dit de best uitgeruste auto qua signalering op dit moment😃

Kun je nagaan hoe slecht het dan met de rest gesteld is....
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
In zowel de balk zitten op de standaard hoekunits na(die al een extra stuk aan de voorkant erbij hebben) ook nog extra units naar voren. De balk is netjes in Duo color. Tevens de gewenste intersection lights. Naar mijn mening is dit de best uitgeruste auto qua signalering op dit moment😃

De 5 opvallende Passat hebben nog meer signalering, namelijk achter de voorruit en achter de achter ruit.
Helaas is dat niet op de Audi's overgenomen.
En als je er dan een lichtbalk op zet, waarom dan niet helemaal van L naar R vol met licht?
 :-\


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
De Audi was door Pon met veel meer licht opgetuigd, maar toen kwam er iemand die dat niet volgens de regels vond en het er weer af liet halen...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
De Audi was door Pon met veel meer licht opgetuigd, maar toen kwam er iemand die dat niet volgens de regels vond en het er weer af liet halen...
Is er een mogelijkheid om te zorgen dat deze persoon/personen voortaan niks meer te zeggen heeft/hebben bij aanbestedingen?  e050


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
De Audi was door Pon met veel meer licht opgetuigd, maar toen kwam er iemand die dat niet volgens de regels vond en het er weer af liet halen...

Is er een mogelijkheid om te zorgen dat deze persoon/personen voortaan niks meer te zeggen heeft/hebben bij aanbestedingen?  e050

Zal vast wel weer zo'n 'kantoor tijger' zijn..... :-\ Die heeft ook zeker weer bedacht, dat de B-klasse geen uitgebreide teksten mag weergeven op de auto. En dat er ook zo weinig signalering op de B-klasse zit.

Ach ja, we gaan erop vooruit! Alleen qua merk denk ik zelf. De praktijk moet het maar uitwijzen.
"Waakzaam & Dienstbaar"


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
De Audi was door Pon met veel meer licht opgetuigd, maar toen kwam er iemand die dat niet volgens de regels vond en het er weer af liet halen...

Ik vrees dat je wat dit betreft verkeerd bent geïnformeerd.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Dan laat ik mij graag anders informeren :)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Dan laat ik mij graag anders informeren :)
Dat is bij deze dan gebeurd, toch?