Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 259375 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Dat is bij deze dan gebeurd, toch?
Beetje karig antwoord...

laten we het anders vragen.. Wie weet waarom iemand toch heeft besloten er minder licht op te laten zetten als kennelijk bij de testauto het geval was?


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Beetje karig antwoord...

laten we het anders vragen.. Wie weet waarom iemand toch heeft besloten er minder licht op te laten zetten als kennelijk bij de testauto het geval was?

Waarom denk jij dat er op de testauto meer lichtarmaturen waren gemonteerd ? Vraag jezelf af of de door jouw geraadpleegde bron over die informatie kan en mag beschikken. En als jouw bron dat al zou kunnen cq mogen, vraag je dan af of die informatie überhaupt gedeeld mag worden.......... .


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Waarom denk jij dat er op de testauto meer lichtarmaturen waren gemonteerd ? Vraag jezelf af of de door jouw geraadpleegde bron over die informatie kan en mag beschikken. En als jouw bron dat al zou kunnen cq mogen, vraag je dan af of die informatie überhaupt gedeeld mag worden.......... .

Sinds wanneer is een Europese aanbesteding geheim. Doelstelling van een Europese aanbesteding is o.a. transparantie.
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Waarom denk jij dat er op de testauto meer lichtarmaturen waren gemonteerd ?
Ja weet ik veel  :P . Dat is nou juist onze vraag.

Citaat
Vraag jezelf af of de door jouw geraadpleegde bron over die informatie kan en mag beschikken. En als jouw bron dat al zou kunnen cq mogen, vraag je dan af of die informatie überhaupt gedeeld mag worden.......... .

Ik reageer alleen op de gestelde vraag van DiNozzo..

Ik heb niks geen bron. Alleen de ervaring dat er mensen hoog in een boom zitten die weinig verstand hebben van toeters en bellen. Getuige het feit waar we, in het geval met de karige Freedom op de VW Touran, mee op straat worden gestuurd. Dus de vraag van DiNozzo en jouw geheimzinnige antwoord gaf mij genoeg redenen om hier ook even op te reageren.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Ja weet ik veel  :P . Dat is nou juist onze vraag.

Ik reageer alleen op de gestelde vraag van DiNozzo..

Ik heb niks geen bron. Alleen de ervaring dat er mensen hoog in een boom zitten die weinig verstand hebben van toeters en bellen. Getuige het feit waar we, in het geval met de karige Freedom op de VW Touran, mee op straat worden gestuurd. Dus de vraag van DiNozzo en jouw geheimzinnige antwoord gaf mij genoeg redenen om hier ook even op te reageren.

Welke vraag van Dinozzo ?


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Verzoek om gewoon ontopic te blijven, dit voegt niets toe aan de discussie.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Welke vraag van Dinozzo ?
Hou je je nu bewust van de domme?

Deze vraag:
Dan laat ik mij graag anders informeren :)

Kennelijk weet je meer, dat deel je met ons in je bericht.
Ik vrees dat je wat dit betreft verkeerd bent geïnformeerd.

Leuke manier van praten op een forum. Een stelling maken, daar vervolgens niet op in willen gaan en vervolgens zeggen dat wij info hebben die we niet mogen hebben?
Natuurlijk snap ik dat bepaalde zaken niet via een openbaar forum kunnen, maar de vraag waarom er nou meer of minder lampjes op de Audi zitten lijkt mij nou niet echt iets waar niet naar gevraagd mag worden.

Ik zal er dan ook niet meer naar vragen en doen wat de moderators zeggen, terug on topic gaan met de vraag:

Hoe rijdt hij en hoe bevalt ie?


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Hou je je nu bewust van de domme?

Deze vraag:
Kennelijk weet je meer, dat deel je met ons in je bericht.
Leuke manier van praten op een forum. Een stelling maken, daar vervolgens niet op in willen gaan en vervolgens zeggen dat wij info hebben die we niet mogen hebben?
Natuurlijk snap ik dat bepaalde zaken niet via een openbaar forum kunnen, maar de vraag waarom er nou meer of minder lampjes op de Audi zitten lijkt mij nou niet echt iets waar niet naar gevraagd mag worden.

Ik zal er dan ook niet meer naar vragen en doen wat de moderators zeggen, terug on topic gaan met de vraag:

Hoe rijdt hij en hoe bevalt ie?

Volgens mij is er nog geen Audi in de operationele dienst actief.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum


AUDI A6 POLITIE NIEUWE snelle interventievoertuigen. EXTRA VIDEO 👮‍♂️
Politievlogger Jan-Willem
Gepubliceerd op 18 apr. 2018

Citaat
Een extra video over de nieuwe audi A6 van de politie.
Met een mooie topsnelheid dat ondersteuning kan bieden aan diverse inzetten.
Samen sterk in de hulpverlening!


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Volgens JW is het een RS6  :-[
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.