Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 256753 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Volgens JW is het een RS6  :-[

JW roept en typt wel vaker dingen die niet correct zijn.....

Lichtbalk is écht te karig. Reddingsbrigade Bloemendaal heeft exact dezelfde, maar dan helemaal vol gestopt...
Over lichtopbrengst gesproken......
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
JW roept en typt wel vaker dingen die niet correct zijn.....

Lichtbalk is écht te karig. Reddingsbrigade Bloemendaal heeft exact dezelfde, maar dan helemaal vol gestopt...
Over lichtopbrengst gesproken......


Eens...  :-X



braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
JW roept en typt wel vaker dingen die niet correct zijn.....

Lichtbalk is écht te karig. Reddingsbrigade Bloemendaal heeft exact dezelfde, maar dan helemaal vol gestopt...
Over lichtopbrengst gesproken......

Lichtbalk zal voldoen aan de eissen, en helaas kost het geld om aan meer dan de eissen te voldoen dus zal je dat niet snel zien.

Als jij als opbouwer van politievoertuigen kan volstaan met een lichtbalk 600 euro, waarom zou je dan 1200 besteden als je per voertuigen die 600 euro extra niet betaald krijgt? (Ik heb oprecht geen idee hoe duur een lichtbalk is, ik noem maar een prijs) Als de politie een volle lichtbalk wil en daar voor wil betalen dan komt die er echt wel op.

JW maakt vaker fouten ja, echter weet hij ook niet alles en meestal corrigeert hij het als het om wat belangrijks gaat. Mensen die veel weten van auto's weten het verschil tussen een a6 en rs6, toch weet een groot deel van de mensen het verschil niet te zien.


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Lichtbalk zal voldoen aan de eissen, en helaas kost het geld om aan meer dan de eissen te voldoen dus zal je dat niet snel zien.

Als jij als opbouwer van politievoertuigen kan volstaan met een lichtbalk 600 euro, waarom zou je dan 1200 besteden als je per voertuigen die 600 euro extra niet betaald krijgt? (Ik heb oprecht geen idee hoe duur een lichtbalk is, ik noem maar een prijs) Als de politie een volle lichtbalk wil en daar voor wil betalen dan komt die er echt wel op.

JW maakt vaker fouten ja, echter weet hij ook niet alles en meestal corrigeert hij het als het om wat belangrijks gaat. Mensen die veel weten van auto's weten het verschil tussen een a6 en rs6, toch weet een groot deel van de mensen het verschil niet te zien.

Helaas gaat het daar idd bijna altijd fout.
De eisen zijn minimaal en daar neemt de politie genoegen mee. Binnen de brandweer en zeker binnen de ambulance zorg is dat gelukkig wel anders.

Ik had de hoop dat het nu een keer anders zou gaan maar helaas. Als er in het PvE geen duidelijke wensen / eisen worden gesteld krijg je dus dit... 😑


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Helaas gaat het daar idd bijna altijd fout.
De eisen zijn minimaal en daar neemt de politie genoegen mee. Binnen de brandweer en zeker binnen de ambulance zorg is dat gelukkig wel anders.

Ik had de hoop dat het nu een keer anders zou gaan maar helaas. Als er in het PvE geen duidelijke wensen / eisen worden gesteld krijg je dus dit... 😑

De politie heeft zelfs aangegeven geen volle balken te willen. Ze willen namelijk geen kermis attractie. Als de leverancier meer had kunnen verdienen aan een volle balk hadden ze die echt wel geleverd.

De politie wilde een balk die standaard was met in de nieuwe aanbesteding 1 extra setje flitsers naar voren in de balk. We zien hoe dat opgelost is bij de Mercedes voertuigen  :P


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
‘De politie wilde dat’.....

Nou degene die de PvE maakte en daarna de collega die deze goedgekeurd had.
Collega’s, die niet op straat werken, helaas.

Zet de balk van de Audi, ook maar op de B klasse. En zet op de achterklep of achter het raam van de achterklep een set extra blauwe flitsers.

Ik werk ook op straat en wil meer blauw op straat. Zowel kleur als handjes ;D  ;)
"Waakzaam & Dienstbaar"


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
PvE is echt wel gemaakt door mensen van de straat hoor!
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Nou degene die de PvE maakte en daarna de collega die deze goedgekeurd had.
Collega’s, die niet op straat werken, helaas.

Ken je die collega's dan ? Zoniet, dan zou ik deze uitspraken nog eens overwegen als ik jou was.


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
PvE is echt wel gemaakt door mensen van de straat hoor!

Van welke straat is dan de vraag..  0098