Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 256662 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Vorige week is er een Volvo van Haaglanden goed in puin gereden. Wordt deze nu vervangen door een Audi of kan men nog een VW Passat bestellen?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Hij ziet er flink beschadigd uit, maar hij is ook nog vrij jong. Ik zou mij niet verbazen als die gewoon opgelapt gaat worden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Vandaag gespot in het wild op de Biddingringweg en de Oldebroekerweg..... ziet er strak uit.
Maar ik kon geen stopmatrixen ontdekken.....???
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Haha, misschien maar goed ook dat je ze niet kon ontdekken  ::)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Vandaag gespot in het wild op de Biddingringweg en de Oldebroekerweg..... ziet er strak uit.
Maar ik kon geen stopmatrixen ontdekken.....???

Zonnescherm voor en vanuit de kofferbak, net als bij de Volvo. Alleen doordat de Audi wat getint is bij de achterruiten is zie je het niet tot ze aan gaan  098uo
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Zou dit gevolgen gaan hebben voor de Politie Nederland?

Audi stopt levering A6 en A7 om 'abnormaliteiten' dieselsoftware
Audi heeft de productie en levering van A6- en A7-modellen stilgelegd, nadat "abnormaliteiten" in de software van dieselmotoren van 60.000 auto's waren geconstateerd. Topman Rupert Stadler zegt dat alle motoren worden onderzocht.

BRON: https://nos.nl/artikel/2230934-audi-stopt-levering-a6-en-a7-om-abnormaliteiten-dieselsoftware.html
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Zou dit gevolgen gaan hebben voor de Politie Nederland?

Audi stopt levering A6 en A7 om 'abnormaliteiten' dieselsoftware
Audi heeft de productie en levering van A6- en A7-modellen stilgelegd, nadat "abnormaliteiten" in de software van dieselmotoren van 60.000 auto's waren geconstateerd. Topman Rupert Stadler zegt dat alle motoren worden onderzocht.

BRON: https://nos.nl/artikel/2230934-audi-stopt-levering-a6-en-a7-om-abnormaliteiten-dieselsoftware.html

Als ik het goed begrijp gaat dit om de oude generatie voertuigen en niet om de nieuwe generatie, welke ook nog niet geleverd wordt. Impact voor de politie zal denk ik ook minimaal zijn


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Iemand al wat meer info?
Ik hoorde iets over witte flitsers in de lichtbalk en mogelijk toch nog wat extra blauw in de balk?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
21 juli weer terug in het land na vakantie, Bij Zwartemeer over de A 37 het land binnengekomen, 1 VW Touran gespot bij Hoogeveen en verder door via A 28 naar huis in West-Brabant zonder ook maar 1 polititevoertuig tegen te komen. Slechte zaak gezien de drukte op dat moment.