Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 256845 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Iemand al wat meer info?
Ik hoorde iets over witte flitsers in de lichtbalk en mogelijk toch nog wat extra blauw in de balk?

Witte flitsers zitten naar achteren gericht in de dakset. En voor zover ik weet geen extra blauw in de dakset, helaas.


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Zo te zien aan de reflectors zit de hele achterkant vol met takedowns. Ben wel benieuwd naar de exacte uitleg daarvoor?

Deze balk heeft standaard naast de corners al wat extra blauw naar voren en achter. Dus dat is mooi meegenomen!


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Zo te zien aan de reflectors zit de hele achterkant vol met takedowns. Ben wel benieuwd naar de exacte uitleg daarvoor?

Deze balk heeft standaard naast de corners al wat extra blauw naar voren en achter. Dus dat is mooi meegenomen!

's nachts voor een vluchtende verdachte gaan rijden en dan alle takedowns aan om hem te verblinden? :P


DMC

  • HV Geïnteresseerd
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Wit naar achter? Dat is bijzonder, en lijkt me erg afleidend..
Volledig led naar achter kan misschien wijzen opeen traffic-advisor?
Mvg, DMC


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Wit naar achter? Dat is bijzonder, en lijkt me erg afleidend..
Volledig led naar achter kan misschien wijzen opeen traffic-advisor?

TA dat verwacht ik ook gewoon.


Gele wagen

  • Ex Militair, weginspecteur RWS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
Zag gisteren de nieuwe Audi A6 met P1 rijden op de A16 Re bij Breda. Kon niet zien of dit de rijopleiding was, reed op de andere rijbaan.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Ik zag hem van de week in de nacht op de A2 bij Amsterdam voorbij komen razen. Moet zeggen dat ik het blauw al van heel ver aan zag komen 098uo.

Nu nog wachten tot we hem krijgen. Ik begreep dat er de nodige klaar staan, maar de levering wordt maar uitgesteld. De meeste Volvo's lopen nu wel aardig op hun laatste benen...

"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Wit naar achter? Dat is bijzonder, en lijkt me erg afleidend..
Volledig led naar achter kan misschien wijzen opeen traffic-advisor?

Ik zie er wel kansen in bij het inboxen van een verdachte in de nacht. Iemand die verblind wordt zal in een reflex gaan remmen wat schade aan dienstvoertuigen kan schelen  8)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Ik zie er wel kansen in bij het inboxen van een verdachte in de nacht. Iemand die verblind wordt zal in een reflex gaan remmen wat schade aan dienstvoertuigen kan schelen  8)

Dit is dus waar ik juist erg bang voor ben. Erg fijn voor die collega's die er ook in kijken terwijl ze rijden.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Dit is dus waar ik juist erg bang voor ben. Erg fijn voor die collega's die er ook in kijken terwijl ze rijden.
Neem aan dat ze dat goed zullen communiceren, ook om te voorkomen dat de collega's die erachter rijden dezelfde snelheid houden terwijl de verdachte (hard) remt 98uiye