Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 256731 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Met in gedachte de uitspraak uit WOII "loose lips sink ships" lijkt het mij nog steeds niet gewenst om tactieken hier te bespreken. Ik ga er vanuit dat eea besproken cq   uitgelegd wordt aan hen die er ook daadwerkelijk mee gaan werken.


jadjong

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 557
De meeste criminelen hebben geblindeerde ruiten en een zonnebril, ik zie er geen voordeel in.


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
De meeste criminelen hebben geblindeerde ruiten en een zonnebril, ik zie er geen voordeel in.
Een geblindeerde voorruit? En 's nachts ga je niet met een zonnebril rijden lijkt mij ???


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Zijn er al Audi´s op dit aan de verkeersteams (zowel eenheden als LE-Dinfra) uitgeleverd op dit moment? Heb er nog niet 1 in het wild gezien...


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Zover ik weet niet, er is een technisch probleem welke eerst opgelost moet worden  98uiye
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Nee. Er rijdt er op dit moment eentje bij de rijopleidingen van de LE rond. Er staan er inmiddels behoorlijk wat klaar bij de opbouwer maar er is een probleem opgedoken wat eerst opgelost moet worden voordat ze uitgeleverd kunnen worden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Kan dat publiekelijk gedeeld worden of zit er een embargo op? Ben wel benieuwd.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Kan dat publiekelijk gedeeld worden of zit er een embargo op? Ben wel benieuwd.

Ik snapt de nieuwsgierigheid maar helaas.............


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geďnterreseerd
Ik snapt de nieuwsgierigheid maar helaas.............

Via PB, dan stuur ik mijn gegevens, zodat je weet dat ik echt bij de Nationale politie zit ;)
"Waakzaam & Dienstbaar"


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Nee. Er rijdt er op dit moment eentje bij de rijopleidingen van de LE rond. Er staan er inmiddels behoorlijk wat klaar bij de opbouwer maar er is een probleem opgedoken wat eerst opgelost moet worden voordat ze uitgeleverd kunnen worden.
Zijn die nog van het oude model of inmiddels van het nieuwe model a6?