Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 259030 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jadjong

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 557
Zit die vage stroboscoop functie aan de achterkant er nog in?


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Al nieuwe A6en gespot?


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,303
Eergisteren kwam er een Audi van Team Verkeer ZWB door Oudenbosch met licht en geluid aan, kreeg bij het horen daarvan meteen visioenen van de goede oude Porche's met hun electrische Bosch-hoorns, klank lijkt daar erg sterk op...


idenauta

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
    • Instagram
Al nieuwe A6en gespot?

In omgeving Amsterdam helaas nog niet... Zal niet lang meer duren gok ik.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Al nieuwe A6en gespot?


Er is er nog altijd maar eentje. Die rijdt wel het hele land door, want die staat bij de LE (UVI) Rijopleidingen. Wanneer de rest komt is nog onbekend, maar zou niet te lang moeten duren..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Er is er nog altijd maar eentje. Die rijdt wel het hele land door, want die staat bij de LE (UVI) Rijopleidingen. Wanneer de rest komt is nog onbekend, maar zou niet te lang moeten duren..

Ik gok ergens voor de kerst...........


idenauta

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
    • Instagram


Drie generaties van Team Hoofdwegen Amsterdam naast elkaar. De Volvo is inmiddels uit dienst, de Passat heeft zijn oude lamp weer terug en de Audi is inmiddels geüpdatet qua striping en ANPR.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Ik gok ergens voor de kerst...........
Welke kerst?  ;)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Welke kerst?  ;)
Ik hoop, net als velen, nog dit jaar maar en ik weet dat de verantwoordelijken er echt alles aan doen om dat ook te realiseren dus: fingers crossed !


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053


Drie generaties van Team Hoofdwegen Amsterdam naast elkaar. De Volvo is inmiddels uit dienst, de Passat heeft zijn oude lamp weer terug en de Audi is inmiddels geüpdatet qua striping en ANPR.

Mooie foto (luv that lamp  998765)