Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic

Auteur Topic: Snel Interventie Voertuig (SIV) Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic  (gelezen 258815 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Ziet er kek uit! En ook mooi dat ook hier de striping op de achterklep naar boven is doorgetrokken.

Zeker, en dan nu alleen nog het signaal oranje in klasse 3 reflectie vwb de striping terug op de auto's en dan is ie helemaal af.


DMC

  • HV Geïnteresseerd
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Mvg, DMC


Pindakaasman

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #372 Gepost op: 4 september 2023, 17:52:43
Ik zag laatst een video waarbij de SIV’s blauw en oranje tegerlijkertijd aan hebben staan. Is dit een soort van test en word dit in geheel Nederland toegepast?


Citroen

  • Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • Better safe than sorry
Reactie #373 Gepost op: 4 september 2023, 18:09:20
Ik zag laatst een video waarbij de SIV’s blauw en oranje tegerlijkertijd aan hebben staan. Is dit een soort van test en word dit in geheel Nederland toegepast?

Dat betreft de test-modus, waarbij het bedieningskastje alles wat mogelijk is op een bepaalde volgorde activeert en deactiveert en eventuele defecten aangeeft. Daarbij gaat blauw en amber tegelijkertijd (om en om) aan voor de duur van een aantal seconden.

Je kan dat vergelijken met de "test" knop in de huidige Mercedes of het lang indrukt houden van de aan- en uit knop in de Volkswagen.
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.


sworld32

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #374 Gepost op: 6 februari 2024, 22:08:59
Gaaf die X1


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #375 Gepost op: 9 februari 2024, 10:53:59
https://twitter.com/TeamVerkeerZWB/status/1676893192841576449

Deze of soortgelijk voertuig kwam deze week voorbij rijden, 's nachts zal de signalering waarschijnlijk heel goed zijn maar ik moet zeggen dat overdag je hem pas ziet als hij niet achter andere voertuigen rijd. Hierdoor kan je minder snel reageren wat bij auto's met lampen op het dak wel gaat.
Nu hoorde ik wel lawaai, maar ik zag hem pas laat vanuit de vrachtauto.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.