'Echte politieverhalen in beeld'

Auteur Topic: 'Echte politieverhalen in beeld'  (gelezen 13082 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #10 Gepost op: 28 januari 2016, 17:33:09
! No longer available
Deurwaarder (Ferry Lockhorst) - Politieverhaal in beeld

Gepubliceerd op 28 jan. 2016 Politie
'En dan staan daar speelgoedbeesten en Suske-en-Wiske's. Alles gaat in dozen. En alles wordt afgevoerd.' Een gezin wordt de woning uitgezet.
Ferry Lockhorst vertelt hoe het hem moeite kost om emotioneel afstand te bewaren.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #11 Gepost op: 5 februari 2016, 22:53:46
900 euro...  kan mij toch niet voorstellen dat hierin niks geregeld kan worden en spreek uit ervaring.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #12 Gepost op: 5 februari 2016, 23:15:55
Op RTL 5 geloof ik vorig jaar was er een programma over deurwaarders en volgens mij kan er op het moment van uit huis zetting alleen maar direct ter plaatse als nog betaald worden aan de deurwaarder om de uit huis zetting te voorkomen. En anders is het woning leeghalen door verhuisbedrijf en persoon in kwestie mag de voor hem/haar noodzakelijke spullen zoals kleding en eventueel papieren en wat eten en drinken pakken en moet dan zijn/haar voormalige woning verlaten. Op dat moment worden er geen regelingen meer getroffen omdat men daar al maanden lang de tijd voor heeft gehad dan wel persoon in kwestie is zijn afspraken al maanden niet meer nagekomen. Je krijgt ook minimaal 7 dagen voor de uit huis zetting bericht in de brievenbus van de deurwaarder dat hij op datum x en tijd y je er uit komt zetten.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #13 Gepost op: 5 februari 2016, 23:24:58
is het niet altijd het 'niet willen' maar  'niet kunnen', ik kan natuurlijk niet oordelen over deze situatie maar een uitzetting voor 900 euro voelt beetje aan als je 2 maanden cel krijgt voor een simpele verkeersovertreding.
Wel raar is dat kinderspullen nooit in beslag worden genomen, misschien wel ingepakt voor opslag.

Het probleem is dat problemen alleen maar groter worden door dit.. kosten worden al meer.

Blijft een heftige situatie....


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #14 Gepost op: 25 februari 2016, 12:41:56
https://www.youtube.com/watch?v=DUjN-uNHrh0&feature=em-uploademail
Flirt - door Piet Kats - Politieverhaal in beeld

Gepubliceerd op 25 feb. 2016 Politie
‘Belachelijk voor woorden dat mensen denken dat ik daar een praatje zit te maken. Wat denken ze wel niet van de politie dan?’ Een meisje zit op de leuning van een viaduct, met haar benen over de rand. Als Piet Kats met haar in gesprek gaat, komen er veel meldingen van automobilisten binnen bij de meldkamer die denken dat hij het meisje wil versieren.

De bijbehorende blog vindt je op http://politieverhalen.blogspot.nl/2013/09/flirtende-agent-soms-hebben-burgers-de.html
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #15 Gepost op: 24 maart 2016, 13:17:51
https://www.youtube.com/watch?v=MnrPgUAhn2k&feature=em-uploademail
Paasvuur (Henrieke Schoonenkamp) - Politieverhaal in beeld

Gepubliceerd op 24 mrt. 2016 Politie
'Wat deze inbreker heeft aangericht is zo erg, zo onvoorstelbaar. En zo respectloos. Ik zou ook zelf graag even die inbreker willen spreken, om te vertellen wat hij heeft aangericht. '

Henrieke Schoonekamp vertelt over een inbraak waar ze sporenonderzoek doet. De inbreker heeft veel schade aangericht, onder meer is de urn met de as van de overleden echtgenoot van de bewoonster omgegooid.

Voor meer blogs en politieverhalen in beeld: www.politie.nl/blogs
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #16 Gepost op: 28 april 2016, 15:23:44
https://www.youtube.com/watch?v=NIWupT3r7ds&feature=em-uploademail
Insluiten (Niels Horn) - Politieverhaal in beeld

Gepubliceerd op 28 apr. 2016 Politie
'Alles in mijn lichaam zegt, er klopt iets niet. En dan wordt dat...angst.' Niels Horn vertelt hoe hij zich laat insluiten, om een inbreker te betrappen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #17 Gepost op: 26 mei 2016, 13:08:52
https://www.youtube.com/watch?v=mult-06UXTo&feature=em-uploademail
Kruk en Klomp (Floris Sinnema) - Politieverhaal in beeld

Gepubliceerd op 26 mei 2016 Politie
‘Ik vond het verbijsterend. Waarom maak je dat eten dan nog klaar en waarom schenk je dan nog twee keer koffie in? En wat is dan het moment dat jou triggert om te zeggen van…en nu ga ik het doen?’
Floris Sinnema vertelt zijn ervaringen bij een melding over een vrouw die zich van het leven heeft beroofd.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #18 Gepost op: 9 juni 2016, 19:20:31
Ik kwam net dit kanaal tegen op youtube.

https://www.youtube.com/channel/UCmxePybUpZj8RRuWz6r8uTQ

Agent Willem Jan die vlogt over zijn werk bij de politie.

Ik moet zeggen dat ik het een zeer goede vlogger vind, heb nu een stuk of 5 filmpjes gezien en ik blijf hem volgen :) .
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


The-Hunter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #19 Gepost op: 12 juni 2016, 11:24:20
Hoi,

Ik ben een week geleden gestuit op een youtube kanaal van een politie-agent die vlogs en video's maakt van de werkzaamheden van een agent.
Deze video's zijn heel leuk om te zien hij upload er op dit moment dagelijks een video op. Zoals vandaag is er een video waar hij de hele auto laat zien (hoe het er vanbinnen uit ziet waar alles voor is etc)
Verder heeft hij vlogs van nachtdiensten normale werkdagen en het kinderbeestfeest etc.

Hier is zijn kanaal http://www.youtube.com/channel/UCmxePybUpZj8RRuWz6r8uTQ

P.s als dit niet in deze sectie hoort sorry maar ik wist niet waar het anders moest