Selectieprocedure Politiekundige (februari 2016)

Auteur Topic: Selectieprocedure Politiekundige (februari 2016)  (gelezen 66843 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sjempie

  • Aspirant politiekunde oost ned
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #480 Gepost op: 30 januari 2016, 20:09:23
He mensen,

Op Bb inmiddels bestellijst boeken. Zijn er al mensen die dit besteld hebben? of wacht iedereen maandag af?


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #481 Gepost op: 30 januari 2016, 20:52:55
Ik ben hem alvast aan het invullen, maar ik stuur hem nog niet op, daar wacht ik nog even mee tot we er uitleg/instructie over gehad hebben. O0


Sjempie

  • Aspirant politiekunde oost ned
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #482 Gepost op: 30 januari 2016, 20:57:11
Citaat van: Daniel! link=msg=1403051 date=1454183575
Ik ben hem alvast aan het invullen, maar ik stuur hem nog niet op, daar wacht ik nog even mee tot we er uitleg/instructie over gehad hebben. O0

dat idee had ik ook! nummertjes maar vast ingevuld. wat mij opvalt is dat prijzen en jaargangen vaak niet overeenkomen. denk een wat ouder document.


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #483 Gepost op: 30 januari 2016, 20:59:09
Citaat van: Sjempie link=msg=1403053 date=1454183831
dat idee had ik ook! nummertjes maar vast ingevuld. wat mij opvalt is dat prijzen en jaargangen vaak niet overeenkomen. denk een wat ouder document.
Viel mij inderdaad ook op, maar dat zal idd wel gewoon een wat ouder formulier zijn :P


maniakje

  • Sociotherapeut TBS-Kliniek (Justitie)
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #484 Gepost op: 30 januari 2016, 21:17:13
Hallo Mensen,

Ik zit momenteel in de selectieprocedure voor politiekundige noord nederland. Ik wacht op een uitnodiging voor het eindgesprek. Nu heb ik een vraag die ik het beste aan jullie als aspiranten kan stellen aangezien jullie de selectieprocedure al hebben doorlopen. Ik werk momenteel al 4 jaar bij justitie en ben benieuwd of ik mijn huidige salaris kan meenemen. Hoe is dat bij jullie gegaan? Kon de politie jullie een gelijkwaardig salarisaanbod doen of gingen jullie erop achteruit?


DaphneB

  • Sollicitant politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #485 Gepost op: 30 januari 2016, 21:30:13
@maniakje: er wordt een berekening losgelaten op je huidige inkomen. Ik ga er wel wat op achteruit, maar wel meer uren werken en betere reiskostenvergoeding. Volgens mij kom ik daardoor wel aardig in dezelfde richting.
Sollicitatie Politiekundige Midden-Nederland


Waus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #486 Gepost op: 30 januari 2016, 21:42:20
Citaat van: maniakje link=msg=1403061 date=1454185033
Hallo Mensen,

Ik zit momenteel in de selectieprocedure voor politiekundige noord nederland. Ik wacht op een uitnodiging voor het eindgesprek. Nu heb ik een vraag die ik het beste aan jullie als aspiranten kan stellen aangezien jullie de selectieprocedure al hebben doorlopen. Ik werk momenteel al 4 jaar bij justitie en ben benieuwd of ik mijn huidige salaris kan meenemen. Hoe is dat bij jullie gegaan? Kon de politie jullie een gelijkwaardig salarisaanbod doen of gingen jullie erop achteruit?

Hier zijn gewoon standaard regels voor. Je moet aantonen dat je minimaal 48 maand inkomen hebt gehad. Obv hiervan krijg je je salaris tot maximaal zo uit m'n hoofd van 2700 bruto. Let wel, onregelmatigheid toeslagen nemen ze niet mee in de berekening van je bruto loon.


Dominique08

  • Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #487 Gepost op: 30 januari 2016, 22:13:02
Citaat van: Sjempie link=msg=1403034 date=1454180963
He mensen,

Op Bb inmiddels bestellijst boeken. Zijn er al mensen die dit besteld hebben? of wacht iedereen maandag af?

Ik wacht maandag nog even af. Want volgens mij krijgen we daar nog uitleg over. En je moet op dat formulier aangeven in welke klas je zit en dat weet ik nog niet (was nog niet definitief).


Waus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #488 Gepost op: 31 januari 2016, 10:22:06
Citaat van: Waus link=msg=1403069 date=1454186540
Hier zijn gewoon standaard regels voor. Je moet aantonen dat je minimaal 48 maand inkomen hebt gehad. Obv hiervan krijg je je salaris tot maximaal zo uit m'n hoofd van 2700 bruto. Let wel, onregelmatigheid toeslagen nemen ze niet mee in de berekening van je bruto loon.
bedoel natuurlijk 24 maand :)


Dominique08

  • Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #489 Gepost op: 31 januari 2016, 11:07:11
Nemen jullie morgen de sportkleding van de politie mee of eigen sportkleding? Ik heb namelijk alles behalve de sportshirts binnen (maar dus wel het trainingspak en korte broeken) en dacht gehoord te hebben dat als je de sportkleding nog niet compleet hebt, je in eigen sportkleding moet sporten