Ongeregeldheden Schilderswijk / overlijden arrestant aanhouding Zuiderpark - Den Haag 27-06-2015

Auteur Topic: Ongeregeldheden Schilderswijk / overlijden arrestant aanhouding Zuiderpark - Den Haag 27-06-2015  (gelezen 50607 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.



Frankieboy001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,476
Redactie Regio15.nl ‏@regio15  4 min.
Ook persfotografen worden nu bekogeld en achterna gezeten door groepjes jongeren. Onze fotograaf kreeg steen tegen been. #Mitch #DenHaag
Politie Den Haag ‏@PolDenHaag  22 min.
Onrustige avond bij demonstratie op de #heemstraat waarbij ME genoodzaakt is op te treden. Agenten belaagd met #stenen en #vuurwerk
Redactie Regio15.nl ‏@regio15  23 min.
Kruising #DeHeemstraat met de #Hoefkade staat een bouwkeet in de brand. #Mitch #DenHaag


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: Frankieboy001 link=msg=1358861 date=1435614893
Redactie Regio15.nl ‏@regio15  4 min.
Ook persfotografen worden nu bekogeld en achterna gezeten door groepjes jongeren. Onze fotograaf kreeg steen tegen been. #Mitch #DenHaag

Geeft direct aan dat hier niet gedemonstreerd wordt maar dat het om relschoppen gaat. Immers, Bij een demonstratie probeer je de pers te vriend te houden omdat zij er voor zorgen dat jouw demonstratie het beste gezien wordt.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Dit zijn dan van die uitgelezen momenten waarop raddraaiers hun kans grijpen en niet gaan demonstreren, maar bij voorbaat al uit zijn op rellen, om vernielingen te plegen etc. Helaas is de pakkans dan bij dit soort evenementen nihil  :'(


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Amerikaanse taferelen. Dit gaat fout. :-\
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


SpaX

  • Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 196
Op Regio15.nl staat inmiddels een item over de demonstratie.

Demonstreren tegen geweld met geweld, man man man. Wat een logica
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Pieter Vonk ‏@pietvonk  1 uur geleden
Zelfs paarden niet veilig.. #mitch #denhaag #MitchHenriquez #doe #normaal
https://pbs.twimg.com/media/CIssjlQUAAATOw1.jpg

Mogelijk het paard gewond door de achterkant van de bus? Is de vrouw van de bereden politie die gewond is geraakt (door stenen, bron?) dezelfde persoon als die van de botsing met het paard tegen busje?

Het valt mij op dat vooral veel moslim-jongeren "demonstreren" (lees: rellen en plunderen). Oude gevoelens van Rishi die naar boven komen? Of gewoon algemene haat tegen blauw.
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: honderd link=msg=1358870 date=1435618919
Het valt mij op dat vooral veel moslim-jongeren "demonstreren" (lees: rellen en plunderen). Oude gevoelens van Rishi die naar boven komen? Of gewoon algemene haat tegen blauw.

Hoe weet je dat het om Moslims gaat hier? Gingen ze tijdens het rellen op de knieen richting Mekka om te bidden? Of werd er steeds geroepen dat ze dit deden uit naam van een geloof of iets degelijks?

Ik heb het in elk geval niet gezien, dus misschien kun je vertellen waaruit blijkt dat het hier om moslims ging. Of is het (zonder verwijt) slechts een opruiend berichtje waar je totaal niet over na hebt gedacht? Want door te zeggen dat het om moslims gaat zonder daar zeker va te zijn plaats je een bevolkingsgroep in in een verkeerd daglicht.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens