Salaris hoofdagent

Auteur Topic: Salaris hoofdagent  (gelezen 24190 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #50 Gepost op: 11 augustus 2015, 00:12:21
Citaat van: ralphc link=msg=1364627 date=1438325556
Ik heb onlangs mijn definitieve salarisberekening ontvangen. In die berekening staat dat het salaris op basis van 36 uur is.

Arbeidsvoorwaardelijk gesprek moet nog plaatsvinden, ik heb wel al een informatiebrief gehad waarin staat dat je tijdens de opleiding 37,8 uur gaat werken.

Wordt het salaris nu ook omgerekend naar die 37,8 uur? Lijkt mij op zich logisch, maarja, bij de politie weet je 't nooit.

Bij mij is destijds ook een aanstelling voor 37,8 uur aangeboden. Dit omdat je tijdens de opleiding in principe 36 uur per week werkt, en tijdens de periode in het korps voor 40 euro per week wordt ingeroosterd. Dit werd dan geschipperd en het dienstverband werd op 37,8 uur vastgezet. Op je loonstrookje staat vervolgens je salaris (op basis van 36 uur) voor 105% ingeschaald, waardoor je alsnog daadwerkelijk dit salaris ontvangt.

Na de opleiding kreeg je vervolgens de keuze voor 36, 38 of 40 uur. Ik heb gekozen voor 38 uur en ontvang nog steeds elke maand 105% van het salaris zoals deze op mijn aanstelling staat.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #51 Gepost op: 11 augustus 2015, 07:58:53
Ik heb ook een informatiebrief gekregen waarin stond dat ik in de opleiding voor 37,8 uur wordt aangesteld en na de opleiding voor 40 uur.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


ralphc

  • Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #52 Gepost op: 11 augustus 2015, 13:08:10
Die heb ik ook gehad. Staat er niet letterlijk in maar je krijgt inderdaad 105% van het schaalsalaris.