Start opleiding oktober verschoven naar begin 2016

Auteur Topic: Start opleiding oktober verschoven naar begin 2016  (gelezen 10016 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #30 Gepost op: 26 juli 2015, 11:57:43
Ik heb bijna 6 weken geleden mijn eindgesprek gehad.
Met succes afgerond, net als de medische keuring.
Heb destijds een brief gekregen met een 'voorlopige' aanstelling voor de opleiding van week 41
Tot op heden niks meer gehoord, wacht nog steeds op het huisbezoek.
Hoop maar dat mijn plek vast staat en niet dat ik ook word doorgeschoven omdat er nu geen tijd is voor een bezoek  :(
De opleiding start over ruim 2 maanden en weet nog niet eens waar ik kom te werken, waar ik naar school moet...
Maar goed, ik wacht het nog maar even af
Toevallig 16 juni je eindgesprek gehad voor Midden-Nederland op bureau paardenveld?


Rickkky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
  • Aspirant hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #31 Gepost op: 26 juli 2015, 17:00:26
Citaat van: MaartenQ link=msg=1363854 date=1437904663
Toevallig 16 juni je eindgesprek gehad voor Midden-Nederland op bureau paardenveld?

Ja wij alle 3 ik heb morgen mijn thuis gesprek. Afgelopen donderdag belde hij.


patrick28

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #32 Gepost op: 26 juli 2015, 18:04:52
Citaat van: nicolien link=msg=1363851 date=1437901401
Ik heb bijna 6 weken geleden mijn eindgesprek gehad.
Met succes afgerond, net als de medische keuring.
Heb destijds een brief gekregen met een 'voorlopige' aanstelling voor de opleiding van week 41
Tot op heden niks meer gehoord, wacht nog steeds op het huisbezoek.
Hoop maar dat mijn plek vast staat en niet dat ik ook word doorgeschoven omdat er nu geen tijd is voor een bezoek  :(
De opleiding start over ruim 2 maanden en weet nog niet eens waar ik kom te werken, waar ik naar school moet...
Maar goed, ik wacht het nog maar even af

Geen paniek, ik zit precies zo. Wel een afspraak voor de medische keuring gemaakt en een brief met intentie tot aanstelling ontvangen maar nog steeds niks gehoord over een huisbezoek.
Kon volgens w&s ook wel tot 10 week duren.


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #33 Gepost op: 26 juli 2015, 18:08:09
Citaat van: nicolien link=msg=1363851 date=1437901401
Ik heb bijna 6 weken geleden mijn eindgesprek gehad.
Met succes afgerond, net als de medische keuring.
Heb destijds een brief gekregen met een 'voorlopige' aanstelling voor de opleiding van week 41
Tot op heden niks meer gehoord, wacht nog steeds op het huisbezoek.
Hoop maar dat mijn plek vast staat en niet dat ik ook word doorgeschoven omdat er nu geen tijd is voor een bezoek  :(
De opleiding start over ruim 2 maanden en weet nog niet eens waar ik kom te werken, waar ik naar school moet...
Maar goed, ik wacht het nog maar even af

Ik kreeg de mail waarin duidelijk werd naar welk district ik zou gaan ongeveer 2,5 week voor de start van de opleiding. Het basisteam kreeg ik te horen op dag dat ik begon! Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben  ;)


MariaMaria

  • Asp.Politievrijwilliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #34 Gepost op: 26 juli 2015, 18:24:50
Klopt ik heb ook die brief plus mail gekregen..Gaat begin 2016 worden volgens de mail.
Nu wachten op huisbezoek.....En hopelijk gaat het toch week 41 worden :-)


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #35 Gepost op: 26 juli 2015, 20:09:15
Citaat van: Danekato link=msg=1363889 date=1437926889
Ik kreeg de mail waarin duidelijk werd naar welk district ik zou gaan ongeveer 2,5 week voor de start van de opleiding. Het basisteam kreeg ik te horen op dag dat ik begon! Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben  ;)
Heb je ook inspraak op het basisteam ? Of kan je dat ook ruilen ?
Lijkt me wel leuk als je zelf een keuze mag maken !
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #36 Gepost op: 26 juli 2015, 20:44:51
Dit was gewoon ingedeeld! Ieder basisteam is leuk toch? Ik durf niet te zeggen of je zomaar kan ruilen. Je wordt namelijk gekoppeld aan dit basisteam, trajectbegeleider, praktijkbegeleider en uiteindelijk ook je noodhulpcoach!


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #37 Gepost op: 26 juli 2015, 20:58:40
Begrijp ik jullie goed dat je vlak voor de start van de opleiding al te horen krijgt waar je je eerste stage gaat lopen?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #38 Gepost op: 26 juli 2015, 21:09:21
Al je stages  ;) in de vorige opleiding zat een 'knip' wat betekende dat je op de helft van de opleiding naar een ander basisteam ging. Dit is niet meer. Het basisteam waar je nu komt is jou basisteam voor de gehele duur van de opleiding! Ik weet niet hoe dit bij de niveau 5 opleiding precies zit.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #39 Gepost op: 26 juli 2015, 21:15:03
Dat wist ik niet! Kun je een voorkeur uitspreken? Overigens is niveau 5 bij mij niet van toepassing :) Ga voor N4.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.