ME-voertuigen 2016 : Mobiele eenheid krijgt witte voertuigen met politiestriping

Auteur Topic: ME-voertuigen 2016 : Mobiele eenheid krijgt witte voertuigen met politiestriping  (gelezen 31382 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Waterkanon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Citaat van: CopVR3 link=msg=1434320 date=1467580437
Ze worden gebruikt door de flex ME groepen. En die werken in het nieuwe concept van platte pet tot volwaardige MEers.

Het is maar net wat je verstaat onder normale surveillance.

Ik vroeg het hierom omdat die voertuigen nu wit zijn en er eigenlijk uitzien als de gebruikelijke voertuigen. In steden als Londen, Parijs, Madrid rijden soortgelijke voertuigen 24/7 rond, dus ik vroeg me af of dat hier ook het plan is.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Ik vroeg het hierom omdat die voertuigen nu wit zijn en er eigenlijk uitzien als de gebruikelijke voertuigen. In steden als Londen, Parijs, Madrid rijden soortgelijke voertuigen 24/7 rond, dus ik vroeg me af of dat hier ook het plan is.
Als de flex ME in dienst is ja.


tazbrw

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 392
Citaat van: Waterkanon link=msg=1434344 date=1467612032
Ik vroeg het hierom omdat die voertuigen nu wit zijn en er eigenlijk uitzien als de gebruikelijke voertuigen. In steden als Londen, Parijs, Madrid rijden soortgelijke voertuigen 24/7 rond, dus ik vroeg me af of dat hier ook het plan is.

Kijk naar Den Haag en Rotterdam, die hebben 24/7 een Team Paraatheid rijden. Den Haag rijden ze dan wel in de ME bussen, Rotterdam dan weer niet.

Ik heb begrepen dat ze puur worden ingezet tbv van flex ME bij evenementen en als ze niks te doen hebben, kunnen ze 'normale' surveillance rijden en eventueel meldingen.
Groeten,  Tazbrw


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Citaat van: tazbrw link=msg=1434589 date=1467720481
Kijk naar Den Haag en Rotterdam, die hebben 24/7 een Team Paraatheid rijden. Den Haag rijden ze dan wel in de ME bussen, Rotterdam dan weer niet.

Ik heb begrepen dat ze puur worden ingezet tbv van flex ME bij evenementen en als ze niks te doen hebben, kunnen ze 'normale' surveillance rijden en eventueel meldingen.

Dat is niet helemaal correct. In de Eenheid DenHaag rijdt men met 8 persoons VW tramsporters, MB Sprinters met striping en de donker blauwe MB Sprinters.
Deze rijden inderdaad gewoon mee met meldingen indien nodig.


Waterkanon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Bedankt voor de antwoorden, we gaan zien hoe het zich gaat ontwikkelen.